2015. szeptember 29., kedd

home sweet home, again

szóval újra fent.
nem mondom, hogy jól esik, annyira hozzászoktam már a totál dilis családomhoz (meg hogy mindent megcsinálnak helyettem), jól elfáradtam a tegnapi cuccolós mászkálásban, és itt van cukilakótárs2, akit nem sikerült kitúrni sajnos, de továbbra se takarít mosogat használja a wckefét is egy tahó paraszt,

no meg az a rettenetes káosz és kosz.


cukilakótárs mondta, hogy "jajj, itt se voltál, nehogy már te takarítsál" - amivel egyet is értek, mert tényleg, becsszóra nem voltam itt -
de akkor ki fog kitakarítani és mikor?

jó, nyilván ő.
de mikor?


(bevallottan ő se mer már fürdeni a kádban, csak lábujjhegyen beleguggolva lecsapatja magát gyorsba' zuhannyal. a wcről nem óhajtok nyilatkozni. ja, és hát itt a szobám, amibe csak be vannak hányva a cuccaim, és nem látott takarítást már egy hónapja. igaz, nagyrészt nem volt benne senki - elvileg -, mégis totál le van harcolva. kinéz nekem mára pár halogatni való teendő...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése