2015. augusztus 6., csütörtök

...

ja, és megjött az első fizum (kevéééés, nem lesz ez így jó), beégtem párszor a melóban de egy halom kedvességet is kaptam meg volt sikerélmény is azért, pipáltunk egyet a bakancslistámon, el lettem kényeztetve (már-már kihasználásnak érzem), találkoztam azért a legjobb barátnőmmel és aggódom érte és nagyon szeretem, imádom, komolyan, odavagyok azért a nőért, 

túl vagyok az első hisztizős jeleneten és a pasim tök jól kezelte,
túl vagyok az első kánikulában nála meghalós menstruálós tripen is, 
meg az utolsó nagy, elijesztős nehéz beismerésen (ami után úgy tűnik, mégse szaladt el, pedig lehetne),

egy rakás hisztin a macska részéről,

egy halomnyi bűntudattal terhelt percen a saját részemről,

és semmire sincs időm, és mért nincs és hogy fogom egyáltalán összekaparni magam, hogy menjek és csináljam a mindent...

és szóval hogy annyi mesélni való sztorim van talonban ami nem nyálas ömlengés vagy hiszti, és hátha majd le tudom írni őket rendesen, reménykedjünk, na.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése