2023. október 9., hétfő

nehéz amúgy

ez a másfél hetes kivizsgálós trip amúgy váratlanul nehéz - igen mély és fájdalmas dolgokat piszkál meg.

pedig össz napi 1-másfél óra. mégis mindig úgy jövök haza, hogy kivagyok. és a fele dolog csak akkor, utólag jut eszembe ráadásul, amitől méginkább kivagyok. 

mentálisan is, lelkileg is, mindenhogyan, fizikailag is leszív, durva.

és félelmetes, mennyire szét van az agyam. vajon mindig ennyire szét van?

ráadásul arra jutottam, hogy életem alapélménye a kevés vagyok. (és a nem lehet szeretni.)

de hogy a kevés vagyok, a nem megy, és az emiatti szégyen...

és bármi áll is a papírokban, az tényszerűen igaz, hogy nem megy, hogy valamiért én kevesebb vagyok, mint mások, hiszen nekem (tök mindegy amúgy, miért, de) nem megy ugyanaz, ami általában az emberek többségének szokott.

és hogy nem látnak, nem tudom magam elég jól kifejezni, megértetni, nem tudok kapcsolódni...

és ez a tudat, gondolat mind fáj.


szóval kifejezetten megterhelő, nem gondoltam, hogy ilyen lesz.

8 megjegyzés:

  1. Nem vagy kevesebb mint mas, csak neked tobb ido kell valamihez. Tehat megszerzed, elered, megcsinalod... csak az odavezeto uton te megpihensz, mas vegigsprinteli, mas gyalogolja,mas totyogja, mas ugrandozza.
    Nem vagyunk egyformak, es ettol kerek a vilag.

    VálaszTörlés
  2. Kitartás!!!! Reméljük pozitív változást hoz majd!❣

    VálaszTörlés
  3. kitartást! és nagyon jó ötlet a sématerápia tényleg - nekem is szívem csücske -, azok alapján legalábbis, amiket olvastam tőled-magadról. nagyon szeretetetteli, ráhangolódós módszer, és szerintem kevésbé címkéz. sajnálom, hogy sok negatív tapasztalatod is volt a szakmabeliekkel, ilyenkor mindig rájövök, hogy milyen fontos még több visszajelzést adni és kérni a kliensektől, hogy ha volt is félresikerült mondatom, az ne maradjon meg újabb traumaként. szerintem a te - általam vélt - régi diagnózisod az egyik, ami a legdurvább előítéleteket és védekezést hívja meg, sajna sok szakembernél is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj, képzeld, azóta sikerült begyűjteni még negatív tapasztalatot itt :D

      ésss eskü, ezt se én torzítottam össze,
      de hát komolyan nem tudom, elhinném-e, ha nem én élem meg magam ezeket, hanem vki csak úgy mesélgetné...
      (nádja)

      Törlés
    2. jaj, ne már, sajnálom. :// amúgy én is hallottam már cifrákat kórházi betegektől, magánkliensektől - és a legtöbb esetben én sem gondolom, hogy mindent mindig torzítottak volna. drukkolok azért, hogy ami fontos neked, azt megkapd ettől a kivizsgálástól.

      Törlés
    3. köszönöm, h ezeket leírtad! (nadja)

      Törlés