2019. augusztus 30., péntek

hol, mi, merre, meddig

nyaraltam×2, beteg is voltam, ügyeket is kellett sokat intézni (mindjártsuliii), párhuzamosan ezekkel pedig kifogtam egy rettenet erős szorongásos nyomort.

a pszis kérdésre azért nem tudtam gyorsan válaszolni, mert fogalmam sincs - nemröhög.

én anno rengeteget gugliztam, mégis fürtös talált egy fészbukos hirdetést arról, ahova most járok. tele van az internet zavaros infókkal.
DE: igyekszem adni egy értelmes választ majd, voltak jó cikkek kiindulásnak, csak nagyon mással foglalkoztam a napokban, az meg nem öt perc, hogy képbe kerüljek meg újra megtaláljam őket.

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen:) Halasztgattam össze-vissza, de azt hiszem, felhivom elsőkörben azt, akit egy barátnőm ajánlott. Csak már attól szorongok, hogy mégis mit mondjak neki...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. simán lehet, h már ő jó lesz :) de ha nem, se kell megijedni, ez ilyen keresgélős folyamat

      abszolút értem a szorongást, ilyenkor hiaba tudja az ember, h ezt igazából nem lehet elrontani, meg őneki nemfura az esetlen, zavarban levő, fogalmam sincs semmiről se, még azt se tudom, mit mondjak-kérdezzek kliens, ez a tudat se segìt :)

      ez ilyen
      de mindenki fontos mérföldkőhöz érkezik a saját folyamatában, ha megkeres egy szakembert

      Törlés
    2. már ez is megér egy kiadös ön-vállveregetést :)

      Törlés