2019. július 24., szerda

na

most, hogy már ezt is tudjuk (hogy a "keress másik munkát" miért csapja ki nálam a biztosìtékot),
elmesélem, hogy a pszi szerint blogot írni egyenlő házhoz menni a lófaszért...
maradt még bennem némi áldozat-attitűd, úgyhogy folytatom is a szaftos részletekkel.

a múltkori pszi kimaradt, és két hét alatt annyi fontos hír összegyűlt, hogy még a meséléssel se értünk végig - jusson eszembe, ha majd úgy érzem, üresek a hétköznapjaim.

az új infók tükrében anyámra betippelt ilyen nárcisztikus-pszichopátiás izéségeket, amit nem tudok, mert a klinikumnak ezt a részét nem vágom. csak mellesleg kérdeztem, a lényeg, hogy így még durvább a sztori, ezzel a mindenkinek mást mutatok attitűddel.

azt eddig is tudtuk, hogy borzalmas rettentőséges, de ezt hallva, és belegondolva ... szóval nehéz ésszel felérni a mértékét, valójában.
mondjuk nem véletlen, hogy harmincasként még mindig ezt nyögöm.

a pasival nagyon meg lettünk dícsérve, volt múlthéten egy "sorsfordító", felszabadító beszélgetésünk, amiatt pláne. (nagyon bátran elmeséltem neki dolgokat és a lehető legjobban reagálta le, hihetetlen megkönnyebbülés, teherletétel, új szintre emelkedés - csak itt nem írtam, de nagyon fontos élményünk.)

szerinte ennyi pénzt egyben sem ciki kölcsönkérni, nem érti a drámát, hajrá. (ezt én summàzom így, ő szakmaian, nyilván.)

panaszoltam neki, hogy továbbra is küszködök az elidegenedett védelmezővel (hogy tudniillik túl jó, és ez bekapcsolja a "nem szabad átélni, mert úgyis elmúlik és fájni fog" üzemmódot, de úgy, hogy még a szexre is hat, utálomutálom),
de nem tudunk hozzá gyerekkori emléket találni, szóval most próbálkozni kéne. csak én meg eleve kivagyok, ha képbe jön anyám, bármilyen topikként, pláne nem mókás direkt erőltetni a rossz emlékeket.

nem került sorra, de emellé már megjelent egy irreális szorongás is, hogy nehogy baj érje a pasit és elveszítsem. (de így tényleg, gyomorgörcsöm van, ha kocsiba ül vagy szolgálatba megy, és olyanokat álmodok, hogy szívrohama lesz vagy rákja vagy hasonló.)
pedig nagyon várom, hogy erre megoldást találjunk.

ezeket nem láttam jönni, és szar érzés.


illetve a tegnapi kommentelgetés alatt én helyretettem és kifestettem a lábkörmeimet (minimum hat éve nem volt rá példa, nagy dolog!),
és lehideggyantáztam a karjaim meg lábujjaimat (erre meg még sosenem volt, és még a talpam is ragadt a végén, de nagyon elégedett vagyok),
valamint sütöttem csicseriborsótócsnit, szintén first time, és szerintem klassz. (csak az olajszag gáz...)


such izgalom, a teljesség igénye nélkül.

10 megjegyzés:

  1. Írtam neked mailt! :)
    Anais

    VálaszTörlés
  2. A volt fèrjemnek van nàrcisztikus szemèlyisègzavara...
    Legalàbbis remèlem,hogy nem pszihopata...
    Nehéz felismerned,ràjönnöd...megèrtened,hogy nem te vagy a bűnős mindig mindenért.
    Èn nagyon nagyok kikèszültem ès lehet soha nem jövök rà,mert nagyon jòl csinàljàk.
    Úgy szòlt valaki,hogy nèzzek utàna ennek a nàrcisztikus dolognak...akkor lett világos...
    Olvass utàna...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem a pszichopaták sok szempontból jobbak, ők nem nyomják a nárcik hisztérikus önutálataból fakadó hazug műsort, hanem sokszor inkább apatikusak és simán kíméletlenül őszintek.

      Törlés
    2. Làtod èn erre nem is gondoltam...
      Csak addig jutottam,hogy talàn nem szàndèkosan gyötör hanem nem tud/tehet ròla.
      De ez is olyan dolog,hogy hiàba ràgom àt magam rajta,akkor sem tudom elhinni,hogy nem tudja,hogy bànt.Hiszen milliòszor mondtam,hogy ez milyen rossz nekem,hogy màr fèlek ha haza kell jönnöm...

      Törlés
  3. nem kizárólagos kategóriák amúgy, illetve nem értem, hogy a pszi miért távdiagnosztizál, ráadásul ismeretlenül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. dehogy távdiagnosztizál.
      viszont egyes jellemzők, dolgok azért ennyiből is bőven egyértelműek tudnak lenni

      ill mások meg, ha nem is egyértelműek, de ilyen vagy ez vagy ez vagy ez van mögötte ((az ez,az nem diagnózis, hanem mondjuk működésmód, magyarázat, stb)) szinten meg lehet "fejteni"

      azért ez nem medzsik, inkább elözetes tanulmányok kérdése.

      vannak olyan szemléleti keretek, amik remekül meg tudják ragadni az emberi működések lényegét, anélkül, h ellentmondanának az egyediség tényének

      Törlés
    2. ez olyan, hogy szakmabelinek azért nem írom le ezeket nempongyolán kifejtve, mert feltételezem, hogy tudja,
      laikusnak meg azért nem, mert irtó sok egyebet is kéne még mellé hosszan fejtegetni, hogy jól értse, ez meg nem az a blog,

      szóval.

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    4. bár, továbbgondolva:

      minden olyan szakmabelinek, aki a klinikai, és/vagy a konkrétan pszichoterápiás topikokban nem mélyedt el jobban, majdnem ugyanúgy ismeretlenek ezek az infók, mint a laikusoknak,

      hiszen az első öt évben elég esetleges, specfüggő, hogy egyáltalán találkozik-e vele, és ha igen, milyen mélységben-minőségben,
      ill hogyha utána meg más irányba megy tovább, ebben a témában kb irreleváns lesz a szakképzése is, a szakmai tapasztalata is. lehet csudajó és magasan képzett a maga területén, ebben mégis marad vakon,
      hacsak önszorgalomból utána nem megy.

      tehát ide is kifejtősebben kéne írni, mint ahogy egy adhoc énblogban én szeretnék

      na, asszem mostmár tényleg lefedtem a lehetséges olvasótábort, nem jut eszembe több kategóriavari

      Törlés
  4. én a fenti párbeszédhez azért nem szólok hozzá, mert nem tudok,

    együttérezni igen,
    illetve hogy ilyesmik után, totál függetlenül attól, h mi is volt pontosabban a partner, érdemes mindig az "elszenvedőnek" magának terápiába menni.
    sajnos ez az infó nincs benne a köztudatban, ill általában semmi használható se sajnos,
    pedig ez iszonyú fontos lenne.

    a "kárenyhítés-mentesítés", feldolgozás miatt is, meg amiatt is, hogy befoltozhassák a "réseket" az illető "pajzsán", amik miatt egy ilyen dinamikájú kapcsolattal szemben védtelen volt, úgymond.

    én mondjuk elfogult vagyok egyes pszichoterápiás irányzatokkal szemben, szóval én ezek művelőihez küldenék mindenkit, ha lehetne :)

    VálaszTörlés