2019. május 31., péntek

fetrengős nap

a pasi felkeltett ugyan reggel, hogy ő indul a műhelybe szétkapni a kocsinkat (amit letolattak múltkor), a következő percben már mégis majdnem dél volt...

beágyaztam, megtisztálkodtam (nagyfürdős-hajmosósan), kiteregettem utána meg kipakoltam a mosogatót és a csepegtetőt (csapatmunkaságok), reggeliztem, kvztam, 
visszaaludtam.

most keltem megint, még mindig csak bambulászok...
hívott, hogy ő jön, a kocsi ottmarad.
ha le nem szakad megint az ég, lemegyünk sétálni. (nem tudom, gyalog mennyire van, de rákattantam egy mexikói büfére, hátha rìl ott vacsizni... majd megmondja.)

szerintem holnap csinálok egy tepsis bolognait, úgyis busszal kell hozza a gyereket - na, ilyen még nem volt, szóval végülis külön program nekik...

annyi de annyi dolgom lett volna màra, és olyan büszke vagyok, hogy nem marom magam most miatta... 
nagyon tartalmas, jó, de túlhajtós és rosszul alvós napjaim voltak, bármelyik percben meg is jöhet, nem lett volna oké tovább feszíteni a húrt.

hát jó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése