2018. október 22., hétfő

cukiszáj

korábban először mindig kiraktak otthon, de most este én is velük mentem, mikor a pasi hazavitte az gyermeket. (persze lent maradtam a kocsiban.)
az gyermek cukin mondta is, hogy úúú, én még eddig nem láttam a házukat, de úúú, ugye szép, és hogy ők a másik oldalon laknak az xediken, és majd egyszer ugye belül is megnézem? [és ú, ú, ú, egyemmeg.]

mondom: egyszer biztos.

mire ő: majd megbeszéljük anyukáddal, hogy engedjen el! [folytat-folytat.]

de - mondom - nekem nem kell megkérdezni az anyukámat, mert én már felnőtt vagyok ám!

mire is pasigyereke: igen? tényleg? ...akkor nemsokára anyuka leszel!

ööö... izé, lehet, hogy majd egyszer, igen, egyszer biztosan... izé...



van még némi zavar az cuki fejecskében, úgy érzem. [ugyanitt: arcom...]
deszeretem amúgy, ha tudnátok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése