2018. október 11., csütörtök

a farm, ahol élünk

hétfőn reggel ötkor cukin elhagytuk a lakást kettecskén, gyanútlanul, majd este arra értem haza, hogy körbeállványozták a házat. no jó, nem az egészet, csak azt a felét, ahova mi nézünk, ill hàt az összes ablak. így is vettem észre, az ablakból.

de hogy így egy szó nélkül, tényleg.

másnap a pasi megtudta a jómunkásberektől, hogy  szigetelni fognak, figyelmeztetett is, hogy idegen férfiak fognak állni az ablakban, meg hangosak lesznek.

és tényleg, szerdán, a két rosszul alvós, xtrastresszes munkanapom utàn szó se lehetett kipihenemmagamról.

ezek a jómunkásemberek reggel hétkor elkezdtek úgy dolgozni, mint a gép, mitadjisten, pontosan a mi ablakunk vonalában.

az hagyjàn, hogy csak felöltözve, megigazított hajjal mertem elhúzni a függönyt vagy kimenni a konyhába,
de hogy ezek milyen jót beszélgetnek munka közben! mintha openoffice-ban laknék, úgy kellett koncentrálnom, hogy ne figyeljek, mert belefolyni nem akartam. és pontosan azon (xtrém)ritka alkalmak egyike volt, mikor egész nap nem mentem sehova és még odafigyelős-informálódós dolgom is volt, murphy, komolyan.

de egyelőre ki tudtam nyitni az ablakokat, hogy ne fulladjak meg szellőzzünk.

ma is ki tudom, csak ma már arra ugrottam ki az ágyból, hogy a cserepeket (vagy mit) dobàlják a tetőről.
az nagyon hangos ám.
és ijesztő is így.

nincs valami szabàly, hogy nyolc előtt nem végezhet senki ilyen munkát? ha nincs, nem kéne legyen? (támogatnám.)
és arról, hogy a lakókat értesítjük? értem, hogy így izgibb, de úgy is eléggé az lenne szerintem...

(amúgy örülünk, csak közben abszurd így, szerintem, tovàbbá vicces, és míg tegnap szürreális volt, ma konkrétan halálra váltan ugrottam ki az ágyból, és ezt a posztot is annak reményében írom-részletezem, hátha közben visszanyugszik az idegrendszerem.
nagyon rosszul esett.

pláne, hogy a melóban is pont hasonló fejfájást okozó zajártalmas pechszériám volt, elaludni meg szintén pont nehezen tudok.
kicsit így sok.)

8 megjegyzés:

  1. Nekem szerelőfóbiám van, teljesen átérzem!!
    Kitartás, és hogy utána _milyen_ jó lesz!:)

    VálaszTörlés
  2. Mikor nalunk szigeteltek, reggel 6-kor letettek a radiot az ablakparkanyunkra (!), max-ra tekertek a hangerot, szuper.
    Es nyar volt, julius.
    Viszont imadom, azota nem futunk!
    En sem hittem el masnak, de igy van!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Es nem szoltatok, hogy ezt azert ne? En probalom toleralni a felujitasokkal jaro zajhatasokat, mar csak azert is, mert ki tudja, nalunk mikor lesz ra szukseg, de ezert egeszen biztos, hogy szoltam volna.

      Törlés
    2. akkor még mázlista vagyok, :O

      Törlés
  3. Marmint hogy nem nem futunk, hanem nem fűtünk!
    Ezek az ekezetek
    😄

    VálaszTörlés
  4. Elvileg minden társasháznak kell hogy legyen szabályzata, és abban benne van, hogy mikor lehet zajongani, és arról hogyan kell ertesíteni a lakókat. Én még nem hallottam olyat, hogy reggel 8 előtt vagy este 6 után lehessen, a szombat vasarnap szokott változó lenni. Vasarnap általában tilos, szombaton van ahol délelőtt / egesz nap lehet. Én annyira rettenetes nyugdíjas vagyok, hogy szombat delutani vésésért rendőrrel is fenyegetőztem már 😀

    VálaszTörlés
  5. :(
    En pont ugy tudom h nincs mar ilyen, hogy “csendrendelet”, mert regen volt ilyen h 8 elott meg 6 utan nem lehet, de ha tarsashaz akkor kell lennie vmi szmsz-nek ami szabalyozza ezt.
    Erdemes lenne megkerdezni a kozos kepviselot hha van, hogy ez igy mi.
    Mondjuk en kussolok mert 4 honapon at ujitottunk fel - de teny h minden melosnak szoltunk h reggel 8 elott es du 5 utan semmi zajos dolgot nem csinalhatnak...

    VálaszTörlés
  6. a mi házunk, az egy rejtély, egy (rémesen működő) intézmény a lakás(ok) tulajdonosa ugye, fú, olyan dolgokat csinálnak mindig... a lakcìmkártya, a vízóra-vízszámla kérdés - utóbbit el se mesélem, de tényleg fú, olyan sokkörben kavarós.

    szóval ahhoz képest meg, ha belegondolok, egész flottul zajlik! (sírok :D)

    VálaszTörlés