2018. szeptember 26., szerda

mimimi

szóval augusztus közepéből október végébe csöppentünk egy hét alatt, értem.
(nem, igazából nem értem, 4 fokban járok dolgozni. 4-ben! reméltem, hogy csak valami költői túlzás ez az előrejelzés - de nem. napok óta azt hiszem, hogy na, most aztán már tényleg hogy' felöltöztem, aztán sose.)
jelezném: még mindig szeptember van!

ugyanitt van ez a büdösszájgate.. szóval hogy most már ott tartunk, hogy csak ülök a kocsiban, és a pasi szerint így is árad belőlem a bűz,
szóval mostmár nagyon kell drukkolni, hogy hamar kapjak időpontot az sztk-s fogorvoshoz, aki most szabin van, de akit már megvárunk,
mert jó lenne, ha ezt az első, fogkőleszedős-tömős részt a befizetett járulékaimból tudnánk fedezni, és nem kéne külön rááldozni még egy havi fizetésemet.

ez a dolog egyébként borzasztó, és nagyon megterhelő is, és jajjcsaklegyenmegoldás.


voltam a pszinél, bizakodó vagyok.


hatvan órát dolgozom a héten.


már a karácsonyi ajándékokon gondolkodom... az idő szalad.

ilyenek.

6 megjegyzés:

  1. Átmenetileg sztem az segít, hogyha beszerzel valami spec fogkrémet (anyámék a Colgate total-ra esküsznek -> fogorvosok) + szájvizet (mondjuk Corsodylt és nem valami cuki fincsi mentolos löttyöt - ettől talán még pusztulnak a bacik) + fogselymet és ezzel nyomatod a szájápolást napi 3x. Plusz rágó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi
      igen, a cordosylt vettem. későbbre meg az alkoholmentes listerineket ajánlotta a doki.
      most vademecum fogkrémem van, ragaszkodni viszont nem ragaszkodom hozzá különösebben - és örülök, h egy mezei colgate is jó lehet majd. a fogselymezéssel meg még csak barátkozunk. (inkább nem tudom, h kell rendesen használni, mint igen, de persze küzdök.)

      a szagra állítólag semmi nem használ, ma reggel is a kocsiban rögtön fogmosás-öblögetés után voltam :(

      Törlés
    2. oh :(.
      de amúgy ha sztk, miért vársz a dokira? vagy neki jó a híre, a másik meg sintér?

      Törlés
    3. pontosan, ennyit állítólag még megéri várni rá.
      de már rakom össze a B meg C tervemet, ha túl későnre adna csak időpontot...

      Törlés
  2. Biztos, hogy a szádban van az oka? Nekem két ismerősömnek gyomorszáj probléma miatt volt rettentes szájszaga. (Gasztron megoldották mindkettőnek.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi a tippet! azért egyelőre a szám tűnik esélyesnek, viszont, ha nem oldódik meg fogorvossal, erre indulok

      Törlés