2018. július 25., szerda

ezen már csak nevessünk

szóval a pasis, azóta is húzódó, sok sírással, veszekedéssel járó konflikthelyzet mellett van egy-egy jó napunk-napszakunk. mármint ami tényleg annyira jó. és akkor így előkerült, hogy oké, van ez a "szar", de még rajta vagyunk, hogy valahogy rendezzük, lehetne mellette valami kis nyaralásféle, ha, talán, esetleg...

na. egyrészt hülye időpontra kapott nagyon hirtelen szabit. másrészt nekem emlékezetből kellett gyorsba' kikérnem a sajátom, ami nem fedi túl jól. (mert épp összevesztünk, mikor is ő rámtette, majd kikapcsolta magát, egyből fél napra, mert el is aludt, így túl későn juttatta el a pontos infót.) harmadrészt azokat se bizti, hogy megkapom, a főni azt mondja, már csak jövőhéten derül ki, mizu, úgy, hogy múlthéten indítottuk a folyamatot.
akkor meg már hogy intézzünk bármit is.

emellé jött egy bazimagas, értelmezhetetlen vízszámla (2015-től elszámolva, wtf, egy éve se lakik ott), elsejétől lesz az emelt lakbér miattam,
meg persze továbbra se tudtunk megegyezni a pénzügyekről (ami miatt tervezni se lehet rendesen),
erre tegnap kapott egy gyorshajtós 30ezrest (idén már a másodikat, komolyanmár...),
ma pedig addig nyüstöltem a telefonban, hogy kibökte, hogy hát azért rezignált a hangja, mert kilyukadt a mosogató.
(wtf.)
merthogy a múltkor úgy elszállt az agya egy vitánál, hogy full erőből rácsapott a konyhában a pultra, repült minden, és belevágta a kést a mosogatóba vagy mi (ez eleve egy rémisztő jelenet volt, olyan gyors, hogy ilyen részletességgel én realizálni se tudtam... komolyan meglepett vele, szóval egyre nő a megoldandók listája, ahelyett, hogy csökkenne - mert ez se fér bele. a rámtevés se. a kikapcsolás se. csak pislogok és nem is értem... semmit se értek lassan, ezeket miért, egyáltalán, micsináljunk ezzel, ez most ilyen "fuss" vagy inkább a "pszinél megtanul helyesen indulatkezelni"?! ajj...),
na, és, úgy tűnik, ezzel sikerült tönkretenni a mosogatót, teljesen.

ezen a ponton én már eltemettem minden nyaralós reményemet amúgy,
pedig nem láttam jönni, hogy azóta még egy parkolási bírságot is összeszed.

nem tudom, ezek miért és honnan, csak így mehh.


ja, és az új újszandálom meg elszorítja a labujjamat, shame on it. (vagy hogy van a helyes szófordulat.)



2 megjegyzés:

  1. Fu. Azert a konyhapultra odaveros, kesdobos reszen kicsit fennakadtam. Legkozelebb elszalad a keze es teged ut meg? Amugy jo ember csak nem bir a duhevel? Ez komoly?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen. szerinted miért néztem nagyot? pont ugyanez volt a gondolatmenet...
      hát csaknem.

      Törlés