2018. június 1., péntek

szabin

egyébként még nem, de júni 13 a következő munkanapom, szóval vehetjük annak.
nemdolgozós 12 nap, milyen szuperül hangzik, nem?

vasárnap megyünk nyaralni egy hétre, omg, fel se fogom,
egyelőre addig jutottam, hogy hazahoztam az utazófésűt a melós szekrényemből, meg hogy ma ki kell mosnom mindent.

a gyakorlatban ez annyit tesz, hogy délben másztam ki az ágyból (mennyire lehettem fáradt tényleg?) és épp iszogatom a második kvmat.

az a jó, hogy a pasi szoliban, így senkinek se tartozom magyarázattal a folyamat anomáliáit illetően, ha úgy praktikusabb, lehetek egész nap zsíros hajjal, szétdobálhatok mindent vállalhatatlanul, nyűglődhetek, mielőtt elkezdek valamit, stb.

persze legszívesebben aludnék tovàbb, de azt pont nem lehet.

3 megjegyzés:

  1. Minden egyes alkalommal megjelenik előttem a kép, ahogy a pasid fekszik egy szoliban. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mikor megismertem, ugyanez volt, de szerencsére nem maradtam így :DD

      mondjuk akkor volt is olyan barna, pont most néztem képeket... :O

      Törlés
    2. Elsore pont ezen akadtam fel, hogy mennyi ideig barnul a szoliban a pasi, meg hogy valahogy a ferfiak-szolizas temakorben mindig Pumped Gabo jut eszembe. Aztan leesett. :-)

      Törlés