2018. június 22., péntek

csak röviden most

kedd este fullos kimerültséges elegemvan hangulatban elhúztam fröccsözni-dumálni egy kolegával, fckthisshit, kell valami kikapcs jeligére. utána meg még kalandoztam mindenfele, klassz volt.

majd két napon át ment a költözködés, pakolászás, az is vicces (a maga módján).

sőt, váratlan úgy alakult, hogy egy héttel hamarabb el is búcsúzunk egymástól az albival, úristen, mindjárt végetér egy korszak...

ma meg miezazidő meg nagyonmelóka.
és a felismerés, hogy egész jövő péntekig betáblázódtam (- miközben kezdődik a pms. meg fogok pusztulni!)


ja, és látatlanban is éreztem tegnap, hogy a horvátoknak kell drukkolni, és még értelmesen meg is tudtam indokolni, büszke vagyok! (bár a meccset nem láttam, mert a szezon második lecsóját főztem helyette, stb. konkrétan még egy meccset se láttam, fura-e vagyok.)

(mondjunk még mindig se tvnk, se net...)

ja, ez nem is rövid. (inkább hosszú nagyvonalak.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése