2018. június 13., szerda

ami ezen túl van

hogy az a vidék még mindig elképesztően gyönyörű, a hotel is ugyanolyan klassz, most meglepő módon a legegyedibb szobát kaptuk, a toronyban fönt, és emlékezett ránk a személyzet, és a viharok-esők is valahogy jól jöttek ki mindig, pedig bővelkedtünk bennük.

láttunk sok mókust, békát (ebihalból épp kinőtt minibékaszőnyeget is), madarat, nyulat, ürgét, őzet (vagy muflont talán?), mindenféle érdekes tücsköt-bogarat, na,
az állatkertben mindenki pont megmozdult-odajött-megszólalt-produkálta magát, ami csak érdekes volt számunkra,
bohóckodhattunk a külső termálmedencében, miközben lassan fölénk ért egy zivatar széle,
életemben először le mertem csúszni vizicsúszdán (az más kérdés, hogy lófütty komolyságú volt, de azt én nem tudtam előre),
megint challengeltem a tériszonyomat (egy nemsírós várban),
végig csinosnak éreztem magam,
kóstoltam 3színű jégkását, amitől sárga lett a nyelvem,
amúgy is ettünk-ittunk jókat,
tévedtünk el kicsit erdőben is, meg kocsival is,
csónakáztunk Tapolcán hanyattfekve-röhögve (a magas vízállás miatt szorul az ember),
elkeveredtünk a Balcsira többször, ami nekem ezeréve, és bakancslistás tétel volt vele, és direkt pipálta,
láttunk-kóstoltunk sok-sok levendulát,
körbe voltunk véve külföldi katonabácsikkal, és így mindenféle nyelvekkel,
találtunk remek éttermet hazafele is,
...,
...,

szóval így is láttunk-csináltunk sok klassz dolgot és bőven voltak nevetős és szerelmezős pillanataink...


itthon meg vettünk még 2 szekrényt, meg elhoztuk az enyémeket is az albiból, ha már most volt kölcsönkocsi,
cipekedtünk sokat,
meg aztán "legóztuk össze" a darabokat,

szóval mostanra az egész lakás egy kupleráj,
és még mindig sehol se tartunk vele, pedig hajnalban feküdtünk

(és 3 órára rá keltünk is mindketten).



volt tali fürtössel, meg röpke összefutás újcsajjal is,

és most majd annyi mindent kell,
kéne,
intézni,
szervezni,
pakolni, stb.

én nagyjából csak pihennék, de tudom, hogy muszáj csinálni, haladni, másképp nem tudok helyrejönni, csak ha teszek érte, le vagyok fagyva egy ideje, abból kell kimozdítanom magamat valahogyan.


közben szeretném megélni a nyarat is, szóval még ezt is ki kell egyensúlyozni mellé,

de meglehet, hogy előbb mégis inkább pihenek,
mert most is mindjárt megmakkanok itten...

akárhogyis,
szép menet lesz.

(kell a drukkolási.)


4 megjegyzés:

  1. Fu en is nagyon drukkolok neked mindig h kibogozodjon az elet, de ettol, hogy felmondtad az albidat es koltozol; kiraz a hideg :(.
    Biztos jo otlet ilyen turbulenciaban osszecuccolni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. valahogy úgy van ez, hogy már fél éve vagyok itt vele a gyakorlatban, gázos szitukban se mentem az albiba igazából,
      szóval arra jutottam, megrekedés lenne tovább fenntartani,
      mert úgy sose derül ki, mi lesz, ha ténylegesen, kiskapuk nélkül együttélünk.
      azt hittem-vártam, jobban ki fog, de nem, így muszáj ugrani, lépni.

      Törlés