2018. január 8., hétfő

random most

még nem sikerült integrálni, hogy új év van. komolyan. még mindig nem.

pedig nagyon okosan rögvest szabival indítottam, hogy a jóltelt, de ingázós-családozós ünnepekre rápihenjek. (nagyon kellett.)

már letöltöttem a telefonomra a year compass-t szombaton.
már párszor majdnem megírtam ide, mizu.

de most épp megint azt érzem, ebbe az egy napba kell végtelen teendőt besűríteni, amit nem tudom, hogyan.

újra a laptopnézés van porondon.
meg takarítas, pakolás, sokhelyenvásárlás, főzni, mosni,
ingázni a pasis meg a csajos otthon közt,

és amúgy mindjárt szétszakad a fejem, meg egyéb dehidratált pms-es jók...


de persze ügyi vagyok és megoldom,
az elmúlt hónapban is meglett végül minden határidős (saccperkábé, mondjuk),

sőt, lehet, még egy sütit is sütök holnapra, reggelire, csak nem tudom, mikor.

azt még el akartam mondani, hogy búék!



most meg kv a kedvencbögréből...




4 megjegyzés:

  1. Ó ezekből én is begyűjtöttem mind a négy fajtát :)))
    És persze viszont bú az ék ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. neked találták ki :)

      én nem tudom, miért nem vettem meg a másik nagyontetsziket is, most, hogy mondod... hmhm

      Törlés
    2. Nekem könnyű volt eldöntenem, hogy kell a komplett szett: nem voltak bögréim a lakásban. ;)

      Törlés