2017. október 19., csütörtök

a bacik,

amik, gondolom, amúgy vírusok voltak, jöttek és mentek is...
szóval szombat estére lettem nemjól, akkorra már minden szar és minden baj volt, 
vasárnap többszáz telefújt zsepivel agonizáltam át magam a kiránduláson, hullámhegyeken és -völgyeken (is, meg igaziakon is),
hétfőn ágyban döglődtem (itt jegyezném meg, hogy a putyikáék, azok a papagájok - ez fontos, hátha máskor is elfelejtem megváltoztatni a nevüket), először a pasinál, aztán otthon,
kedd reggelre sutyiban elöntött a vér, úgyhogy ágyneműmosással egybekötve nyűglődtem tovább, a pasi még mint kisbeteget vitt el reggelizni, és nagyon bevállalósnak éreztem magam, hogy utána bekísértem kicsit a belvárosba is,
de délutánra annyira jobban lettem, hogy elmentem kicseréltetni pár mégselettjó ruhát, 
és ottragadtam (mert van egy ilyen durva vásárlásos kattanásom, majd elmondom), 
és estére meg már szinte bajom se volt.

szerdán már csak a hülyén hámló orrom emlékeztetett az egészre.


így esett, hogy a szabadnapjaimat végigbetegeskedtem, de pöccre csak azokat.

#nakiaprofi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése