2017. július 18., kedd

kapcsolatosdi

elmaradt az ünneplés, de nem a balhé miatt. hosszú napunk volt, neki horror, én miattunk buktam ki, ma meg kelni kellett hajnalban...

megegyeztünk, hogy elnapoljuk.

cserébe mindent megbeszéltünk, rendeztünk, megnyugtató felnőtt módon, kifejezetten nyugis, szeretős esténk lett.
(és, furcsa mód egy pihentető, rémálommentes éjszaka...)


szeretnénk nyaralni, még nem voltunk ottalvós-rendesen, és egyre szebben körvonalazódik.
olyan jól jött ki eddig az egész, mindenféle különösebb rágörcsölés nélkül alakul...

egy kósza ötlet, kapott szabit, én is megnéztem, hogyan lenne a legjobb kivenni, kaptam, egybeesik, valamikor akkor valahova 2-3 napra occsóért', ú, szivem, képzeld, pletykálták, hogy tán a melón keresztül lehetne szállás, x vagy y helyen, rákérdezek...
a főnöke úgy startolt rá az egyik szabijára, hogy még nem tudtuk, hol leszünk, csak hogy megyünk, nézett is nagyot az érvelésen.
mikor nemrég engem kérdezgettek a kolegák, lesz-e szabi, megyek-e valahova, még fogalmam se volt...

aztán tegnap pont oda pont tudtak még intézni szobát, ami a szimpibb volt. oké, nincs leokézva, de esélyes.


szóval, ha minden jól megy, nyaralunk is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése