2017. július 7., péntek

házhoz lófaszért

oki, kiderítettem: a pasi szerint a keddigkonyhabútort fontosabb ügy, mint a barátnőjének támaszt nyújtani.
írd és mondd, ez nincs kiforgatva, ez hangzott el:
ő most nem nagyon tud majd velem foglalkozni, mert 5percenként a mailjeit lesi, összejön-e valamelyik, és amúgy se túl jó ebben, hát mondta már hányszor, nincs mit tenni, ő ilyen...
bár természetesen nem fog terhelni a saját gondjaival.

szerinte akkor járnék jobban, ha hazamennék,
illetve az, hogy fáj a nagymamámat elveszteni, ellentmond annak, hogy nem megyek ma haza,

plusz ha ez a szitu azzal jár, hogy kiborulok, megtehetném, hogy megkímélem, és inkább a családomnál keressek támogatást, mert túl sok már a kiborulásból, nem nagyon lesz türelme, más dolga van.

és mostmár tegyük le, mert nem fér bele megint egy 14ezres számla.


hát srácok, nem tudom, én úgy voltam vele mindig is, hogy a párommal mi vagyunk egymás legfőbb támaszai.
mások meg máshogy vannak vele, lám.

no meg szerintem ez a nagymamám, aki 30 éve fontos személy nekem, csak egyszer tud meghalni az életben.
kiborulni is csak "egyszer" fogok miatta rendesebben, ebben az időszakban. (no de ha többször borulnék ki rajta, szerintem még az is beleférhetne igazán.)


szóval menjek, ha ragaszkodom hozzá, de sokra ne számítsak. vagyis hát inkább úgy semmire, hiszen.
értettem.
basszus, ez mi már.




(nem hiszem el, hogy vagy túllépek ezen magamtól, vagy szakítok mostmár tényleg, de azt, amit szeretnék nem fogom megkapni semmiképp... komolyan csak ezek a lehetőségek vannak?! ennyi jutott? hát ez olyan szomorú, hát ez annyira nem fair, hát de kedvesuniverzum...)

6 megjegyzés:

  1. Ez komoly? Haldoklo nagymama vs konyhabutor?

    Sztem a kukazas eleg valos opcio; ha erre igy reagal, vmi kozos, sulyos dologra hogy fog?
    :(

    VálaszTörlés
  2. Ezzel a fiúval csak ezek a lehetőségek vannak. Más fiúval lenne más is.

    VálaszTörlés
  3. egészen így gondoltam, de mire odaértem, megemberelte magát.
    sajnos kellett hozzá, h még amikor felhívott, szép szájbarágósan (és higgadtan) elmondjam, miket érzek, mire lenne szükségem, miért, stb.

    a pszichonéni fogalmazott úgy pont legutóbb: higyjem el, hogy ez a fiú egyszerűen nem is érti, mit várok tőle érzelmi támogatás címén. h az alapján, amiket mesélek, nem a szándék hiányzik, hanem a tudás, h mi ez.
    és h ez biztos nehéz nekem, de vanilyen. (hát kössz.)

    azt beszéltük este a sráccal, h meg szeretné tanulni, h kell ezt jól, addig is pls mondjam mindig egészen konkrétan, mit csináljon, mivel tud épp segíteni.
    qrvára valószerűtlen az egész, de hát... úgy tűnik, tényleg van ilyen.

    VálaszTörlés
  4. Azért az kár, hogy "menjek, ha ragaszkodom hozzá" után te mész. De tudom, hogy nehéz kiszállni egy kapcsolatból, ha te szereted a másikat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azt már én fogalmaztam úgy itt dühömben, mint summázatot, szerencsére.
      élőben hálisten nem ez volt.

      Törlés
    2. Jo amugy igazabol csak az a kerdes h akarsz-e egy felnott ember gyogypedagogusa lenni. Es hogy meddig van turelmed ilyen teljesen basic dolgokert konyorogni.
      Sztem valahol into jel hha ez neki nem jon magatol. Mert oke, szolni kell vkinek h pakoljon el, vagy vigye ki a szemetet, fine; de ez a szeress, figyelj ram, babusgass, torodj velem ha szomoru vagyok ez elegge .... ize.... nem is tudom mi a jo szo h milyen.

      Törlés