2017. július 10., hétfő

azért kemény ez

végül csak tegnap este érkeztem. képtelen voltam nekiindulni, tán még most is ezen tipródnék, ha a pasi el nem hoz kocsival.

állítólag hullaszag van, mi szerencsére nem éreztük, most is inkább idehaluzom a tudatot, érezni vélek valamit, amiről azt se tudom, miféle kéne legyen.

este pár órát ültem mellette. kishugomék lefeküdtek, anyám jött-ment, dumcsiztunk, hallgattuk, ahogy hugom hajtogatja a telefonba: azonnal fejezd be, mondom fejezd be - sógorommal veszekedtek, szerintem tovább, mint egy órányit,
arról győzködte, hogy nem ment el félredugni a mama halálos ágya mellől, csak lemerült a telefonja, én meg azon törpöltem, mit csodálkozik, még én is kinézném belőle... jó, szégyen-gyalázat, de annyira idegesített, hogy ez a háttérzaj...
utána kidőltünk hamar,

aztán mélyvíz, reggel mind elmentek dolgozni, ketten maradtunk mamával.

jajjgatás, matatás pipa, szóval ez általában ilyen?
(még a vacsoraasztalnál ültem, mikor meghallottam először, hogy jajj, jól össze is ugrott a gyomrom azonnal, azért erről igazán szólhattak volna.
ki is mondtam, mondták is, hogy jaaa, igen, hát lehet, felkészíthettek volna...)
nem olyan, mint tavaly. hullámok vannak, hol ez, hol az, hol csöndben alszik, hol rémisztően haldoklósan fújtat... tényleg van itt minden.

a csöndes alvás random át tud menni kiabálásba:
"nádja, nádja, meghalok!"
meg
"nagyon szeretlek titeket, tudom, hogy ti is nagyon szerettek, ne hagyjatok elveszni!"

szóval zavarbaejtő. beszélni hozzá, meg simogatni a homlokát, meg visszaigazítani az ágyra, ha forog lefele - ezeknél jobbat nem tudtam kitalálni.

senki nem mondja, mit kéne. vagyis anyám kérte, hogy ne hagyjam aludni, mert akkor megint éjjel fog pörögni... na de azt meg hogy...

jobb híján tehát itt ülök, még az üvöltő katolikus rádiót se merem lejebb venni, mert ehhez van szokva, nehogy megkavarja, ha ez az ismerősség nincs,
de hát ez katasztrófa, tiszta döbbenet, ez az egész tömény vallásos izé, jézusszeret, vértanúk, miurunk mibenlétén elmélkedés, rászoruló nyomorultakért imádkozás, jöjjeljézusunk, ...
egyszerűen idegesít. eddig is idegesített, na de most, jajjgatással vegyítve... vááá.


update: kikapcsoltam. egyből jobb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése