2017. június 29., csütörtök

ja,

és azt nem is meséltem, hogy igen, megint alakult a chatcsopi: írjunk dalt, próbáljunk, stb, de szerencsére senki se ér rá annyira végül,

plusz egy tesós csopi, hogy adjunk ajiba wellness hétvégét az ifjú jegyespárnak - ami elakadt ott, hogy persze, szép gesztus, de szerintem senki se gondolta végig, hogy én miből.

(ahogy az elutazós lànybúcsúnál se, ami kb teljesen váratlan kiadásként ért, mert hogyne, előtte másfél héttel derüljön ki,
hogy jaaa, a menyasszony baráti körében ez dívik.)


meg hogy majdnemhugom esküvője előtt amiatt vesztünk össze anyámmal, hogy ha a pasi is jön, igenis adjon bele pénzt,
utána meg azon, hogy beleadott.

(mert tisztáztuk, hogy nem fog, nem kell, aztán utólag mondta, hogy mégis becsúsztatott a borítékba,
én örültem a gesztusnak,
a miheztartás végett ezt elújságoltam anyámnak,
aki kiborult, hogy azt a pénzt neki kellett volna kapnia, mert ő már kipótolta a pasi részét is (bár nem szólt).)


igen, tudom, hogy nagyon, rettenetesen, iszonyatosan ciki, hogy ennyi idősen képtelen vagyok spórolni, még biztonsági tartalékot se tudok 2-3 hónapnál tovább képezni, mert legkésőbb akkor felélem, a nullás hónapoknak is örülök, így nem tudtam félretenni egy havi fizunyit az esküvőre se,
és majd most jól elkönyveltek annak ti is, ami... hagyjuk, biztos megbánom, de legalább itt ne kelljen cenzúráznom, hát ez vagyok még egyelőre, épphogy túlélő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése