2017. június 28., szerda

folyt. köv.

hétvégén kishugomék eljegyzése. még épp örömködtem, hogy hívott a pasi, hogy akkor úgy szervezte, jön (és észben tartotta, és nem is rágtam a fülét), mikor hívott anyám, hogy ugye már szombat reggeltől számíthatnak rám?

kiderült, hogy 35en leszünk. 35en!

atya.úr.isten.

akkor ez olyan lesz, mint a hugoméké, ahol egész este meg még másnap délelőtt is mosogattunk meg romeltakarítottunk. (nem, ott kevesebben voltak, és a vőlegény családja ebéd után lelépett, csírájában elfojtva a bulilehetőséget...)

hát attól, hogy volt két szívmelengetően klassz napom, illetve màsfél, mert hétfő délelőtt spec még bőgtem, mint a szar,
marhára nem pihentem ki azt a huge kimerültséget.

(és a gyakorlatban ez úgy nézett ki, hogy fél nap csemperagasztó kapirgálás, fél nap strand, fél nap főzés-mosás-stb...)

igen, ettem jókat, ribizlit meg paradicsomot meg sárgabarackot meg sonkát meg vaddisznószalámit meg házisajtot meg tükörtojást, pörköltet is, palacsintát is,
de hát az azért még lófaszka, inkàbb csak mutatóban...

és egy pillanatig még reméltem, hogy csak együtt lemegyünk a pasival, mint vendégek... 

de nem, mert valóban, anyámnak igaza van, 35 fő az gecisok munka, pakolás, terítés, sütisütés, illik, muszáj, ha nem adok, kapni se fogok, tökjogos...

nem gondoltam én ebbe bele, 
gondolom, hárítunk címszóval,
csak a kövi nagy lagzizás volt a fejemben,
most meg nyaff van, hogy hát oké, de neee, naaa, így is kibújtam az "eljegyzésre meglepi dal" projektből, pont, mert addig már nem megyek haza.

hahh, ahogy azt móricka gondolta.

ráadásul elkövettem azt a hibát, hogy ennek hangot adtam, meg is kaptam, hogy persze, lemegyek, bekajálok, aztán még csomagolok is magamnak és lelépek, mint mindig, a család életében részt venni meg ...

jó-jó, értem én, tökjogos, csak közben ez speciel nekem igazi kínzás. ambivalencia a köbön, sokszorosan, sikítófrásszal, gyomorgörccsel,

kérem, én még csak most kezdtem a terápiát, 
kérem, én erre nem vagyok kész.
(qrva esküvők, mondja az irigy.)


(és már most pánikolok, hogy oda a pihenés, azután rögtön újabb hosszúhét a melóban, pedig most lett vége, csak gyűlik tovább a fáradtság, jajjmilesz.
pl alvás helyett dögfáradtan gyomorremegős posztot írok. remek. remek, hogy ilyen lesz a nyár. sírhatnék is van, de úgy kiszáradtam, hogy nincs könnyem.)



#szégyellem
#gyalázat
#önzőség
#gyengeszarság
#atámogatásukviszontkénenyilván

#túlőszinteposzt

5 megjegyzés:

  1. Én bevállalom h egy gyökér vagyok, aki egy kő alatt él szatyorban; de miaz h eljegyzés? Meg 35 fő? Mármint tudom mi az h eljegyeznek vkit de arra miért kell 35 fős buli? Nem elég az esküvő?
    Én csak olyat láttam eddig h a fiú elment a lányos házhoz és megkérte az apától a lány kezét. Pukkant egy pezsgő v max előkerült vmi rövid oszt paller.

    Vagy? O.o
    Én együttérzek veled, minden ilyen jellegű megmozdulást utálok szívből. És mi még sokan sem vagyunk hálistennek....
    Kitartást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi!
      a klasszik apjátólmegkérem már megvolt, ez a plusz hivatalos eljegyzés felénk így szokás.

      nagy zabálós muri, szépenbeszélős mindenkielőtti gyűrűhúzással, ajándékozással.

      én tök megértem szüleimet: a 3. gyerek végre sikerült, klasszik ügymenet szerint: időre elvégzett egyetem, időben összeszedett komoly pasi, komoly szándékkal, hamareljegyzéssel, nemhúzott nászmisés esküvős-nagylagzis forgatókönyv, katolikus értékek, "normálidőben" családalapítási terv...
      minden, ahogy annak kell, ahogy illik,
      a megünneplése is.

      Törlés
  2. Sziasztok ^^ na, az meg hagyjan, de hogy meg az ujdonsult menyasszony eppen csak menyasszonyi ruhat nem visel, de alkalmi smink, ruha, fotozas...en voltam egy ilyenen, nem gyoztem szarul erezni magam, h en "csak" sima etterembe illo szerelesben vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, simán.
      nálunk lazább lesz,
      de csak mert csórók vagyunk.

      a fiatalok barátokat is hívnak, mivel a barátok is hívták őket, az ő köreikben úgy szokás.

      azon akadtam fenn leginkább, h a 35 fő az már egy fél lagzi basszus.

      szóval az ügymenet:
      lánykérés kettesben,
      pezsgőzés a vőlegényéknél,
      megkérés a menyasszonyéknál aputól koccintással,
      hivatalos nagyeljegyzés,
      lakodalom.

      aki akarja, cifrázhatja a végét, pl először polgári+vacsora az ott megjelentekkel,
      és később, külön időpontban az egyházi a lagzival.
      (újabban ez is eléggé divat).

      Törlés
    2. Nah, egy ilyen utan az igazi elvalni 2 evvel (bocsanat, de tekintve h Mo-on a hazassagok 65%-a valassal vegzodik, lol.)

      Mindenesetre akkor halat adok h nalunk ilyen nincs, neked meg sok erot, turelmet es keves kiborulast.

      Törlés