2017. április 10., hétfő

de vicces ez a nap

én nem tudom, hogy a peteérés, a kialvatlanság, vagy úgy mégis micsoda hozott hullámvasutat hajtűkanyarokkal,
de így prájvitli szórakoztat egész álló nap.
leginkább a pms-re hajaz, holott messze nem tartunk ott.

mindenesetre vicces így dolgozni, pörögni, mosolyogni, estöbö.


illusztrációként egy random részlet:

szomi bekönnyezés a semmiből.
durván falkaparós instant szexhiány.
gyűlölöm a pasit.
meghalnék érte, úgy imádom.
könnyezős boldogság, hogy ismerhetem.
műtéti hegfájdalom.
letargia.
menekülni akarok innen.
örülök, hogy itt vagyok.
emberölősen dühös vagyok.
az élet szép.
az élet borzalmas.
joghurtot kívánok.
fú, mégse, de már kibontottam.
decuki ez a cicás kép.
undi joghurtszag lett, hánynom kell.
éhes vagyok.
kv kell.
sohatöbbet kv.
de mégis.
meg a joghurt is.
cukicica2.
rühes dög az összes.
vicces mémeken röhögés.
magányos vagyok, társaság kéne.
nem, alkohol és egyedüllét.
inkább szex.
szex és egyedüllét.
fujj, férfiak.
megakarokhalnihogynemszeret.
mindenoké.
semmitseértek.
szomiság.
qrvahegfájás.
magabiztosság.
szexhiány.
letargia.
gyűlölömaszüleimet.
bűntudat.
szeretekélni.
aludnikéne.
estemennivalahova.
...
...

wtf. végtelenítve. honnan és miért.

nektek milyen?

8 megjegyzés:

  1. Mondjuk meditálni lehet nagyjából mindig mindenhol, mert csak a gondolatok/érzések elengedése/lecsendesítése a lényeg.
    Amennyire kívülről látom, neked valahogy azt kéne megtanulnod, hogy ne vedd nagyon komolyan (és ne kapaszkodj beléjük), ha mindenféle érzések jönnek-mennek; és szerintem pont ilyen szempontból a blogolás nem terápiás egyáltalán: mert azzal, hogy ezeket leírod, kicsit meg is szilárdítod, pedig a zűrzavaros érzések képlékenyek és ha lehet, nem kell nekik nagyon sok energiát adni, hagyni kell, hadd tűnjenek el.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szuperül kiszúrtad, h az érzelemkezeléssel van dolog bőven :)

      mondjuk én fordítva tapasztalom, ha megoszthatom valakivel vagy kiírhatom magamból, akkor sokkal könnyebben eloszlanak a rossz érzések is, azért csinálom.
      meg hát a 95-97%-áról így se írok :D

      Törlés
    2. Igen, én is azt hittem, hogy jobb, ha leírom a rossz érzéseket...egészen addig, amíg elkezdtem nem leírni őket. Sokkal inkàbb elmúltak úgy, hogy semmilyen szinten nem adtam nekik energiàt.

      Törlés