2017. március 14., kedd

normális poszt is legyen

a tegnapnak kellemes meglepetése is volt: bejöttem, és konstatáltam, hogy a nőnapi szegfűk mellé egyencsomagolt zöld díszágakat érdemes volt megtartani.

ugyanis kinyíltak. a csoffadt szegfűk kidobálása után, visszavágva, friss vízbe téve gyönyörű, minimalista tavaszt varázsoltak a munkahelyemre. mintha újból virágot kaptam volna... mindenki kérdezgette is, hogy ó, ez mi, mert milyen szép... és valóban.
a kérdésre nincs válaszunk, de olyan jó ránézni. futtában fotóztam, érzékeltetni:

ha valaki tudja a választ, ne fogja vissza magát, mert ilyet bármikor nézegetnék otthon is, nekem többet ér, mint a szegfű...

1 megjegyzés:

  1. Bimbó van rajta, vagy csak levelek?
    Kép alapján bármi lehet :)
    Ha bimbós: Aranyesö, orgona , gyümölcsfa?

    VálaszTörlés