2017. március 25., szombat

kifeküdtem

szószerint. pont kérni akartam, hogy az ehavi mensi legyen ilyen durva meghalós.

ez a március se adja, ezen puffogtam délelőtt. vannak benne klassz dolgok, csak mellettük ott a sok... tudjátok. úgy unom... nem vigasztal, hogy ez ilyen, sajna. hiszti van. sok hiszti. (tudom, hogy ti is unjátok, bocsi.)

azért szépen erőltettem az evést, fura a tárkonyos csirkeragu leves citrommal, én maradok a mustáros verziónál asszem.
a személyes higiéniám kifogástalan, kvztam 2 lájtit, meg napoztam, olvastam sokat (más bloggerek szerelmi csalódásos sztorijait főleg, a könyvek most nem mennek, untat az összes, ami amúgy nem untatna is), és megnéztem 2 filmet.

a Trópusi viharba többször belealudtam, hiába a dumák, folyton vissza kellett tekergetnem, és még így se kötött le, valahogy ez a humor most nemgyerebe. (vagy lehet, régen is fárasztott, nem tudom.)

de a John Wick még mindig qrvajó. furi, mert pl Reeves urat nem szeretem, ezt a filmet meg de.

valahol a zombifilm fétisem átment bérgyilkosfilm fétisbe, hahh, ez most esik le.
pl A hét pszichopata és a si-cu, Rakoncátlan célpont, Red 1-2, amik így hirtelen eszembe jutnak mellé. és tuti van még.

tökös csávók és dögös csajok lövöldöznek jó zenékre, miközben tolják az okos humort, aww.


jóidőben furi otthon egyedül filmezni, de ma szembesültem vele, hogy tényleg ez tudja a legjobban megfogni a figyelmem, úgyhogy keresnem kell valami sorozatot.

azt se tudom, mik vannak, teljesen kijöttem a gyakorlatból, a Trónok harca után csak a Westworld volt meg.
tudnátok esetleg ajánlani?

7 megjegyzés:

  1. Designated survivor, Billions?
    Mondjuk ha szereted a politikai temat akkor az elso (nem uncsi sztem) a Billions meg ilyen jatszmazos, milliardos csavo vs allamugyesz.

    VálaszTörlés
  2. Legion egyik legkúlabb sori, sajnika az első évad mindösszesen 6 rész :( Taboo (8 rész) Tom Hardy mindig kellemes látvány :)
    most kezdem újra a grey's anatomyt (a 11. évad felénél megakadtam, kap egy új esélyt). Vikings. Eskű nekem tökre bejött a teen wolf, az első évad kicsit gagyi, de hát olyan szépek azok a gyerekek. ja meg akkor a broad city 8mert az is mtvs sorozat), milliószor jobb mint a túl hypolt girls. Outlander (Skócia miatt is). The Americans. black mirror. Victoria (BBC - jó hát minden sori, ami brit, jó)
    Amit nagyon várok: American Gods, remélem jó lesz. (mert hát Neil Gaiman, és a könyv tetszett)

    így elsőre ennyi jutott eszembe, amit nézek/tem és tetszett.

    the Leftoverst most tervezem elkezdeni, csomó jót írtak róla.

    VálaszTörlés
  3. "This is us" (2016), szerintem nagyon erdekes, nem birtam abbahagyni, epp a heten bukkantam ra. Eddig 18 resz volt.

    VálaszTörlés
  4. A Homeland is ujra izgalmas, nem tudom, ismered-e, meg a Breaking bad, az mar egy lezarult sorozat.

    VálaszTörlés
  5. :) The leftovers, The 100, The Man in the high castle, Outlander, The night of, Daredevil, You're he worst, The fall, Lethal weapon, Hand of god, How to get away with murder. És még csak a H betűnél járok :) Ebben van mindenféle, szerintem szuper, minőségi sorozatok :)

    VálaszTörlés
  6. Kis light-osabbat nem szeretnél nézni?
    Én imádtam a Hazug csajok társaságát.:)
    Csak színház és más semmi
    Válótársak
    Aranyélet
    Rejtély
    Van egy magyar titnisorozat az Egynyári kaland.Kis nosztalgiázós volt.Mármint nekem.;D

    VálaszTörlés
  7. The affair, Expanse, Colony, Penny Dreadful. Stranger things. Nem mind vidam de mind izgalmas-ezek tuti lekotnek majd.

    VálaszTörlés