2017. február 27., hétfő

öröm és bódottá

és akkor most már asszem tény, hogy bejelentkezett a kis betegségem is.

mindenkinek köszönöm, aki megkapta (az ezen való pánikolást, ami szerintem a része amúgy), hogy nem küldött el a francba, pedig.

#életke
#szégyellemsajnálom
#honnanvolttürelmükvajon


rohadtul lefárasztottam magam(at is), stílusos hosszúhét indítás, dejó. egy megfelelő szakember intézése lett a prioritás, asszem. ilyenkor mindig félni kezdek, hogy. mittudomén. mókás így. (nem.) most megint kicsit csalódtam, plusz bizonytalanságra nem volt már szükségem szerintem.
(univerzum, ne csináld, nem vicces.)

#brühühü

1 megjegyzés:

  1. :(
    Akartam irni neked kommenteket, de asszem az h most irtad h megfelelo szakember, kicsit megnyugtatott.
    Kulso szemlelokent sztem nagyon nagy szukseged lenne vkire aki objektiven segit rendet rakni. Hogy te magad oke legyel, h ne masokhoz merd magad, h tul legyel a bantalmazo (lelki vonulatra gondolok) kapcsolat (ok) okozta traumakon meg azon h a szuleid / csaladod mivel tomte tele a fejed.
    Drukkolok.

    VálaszTörlés