2017. január 24., kedd

fordult egyet a világ

a mi édi, cukiskodós, egyre mélyülő kapcsolatunk meg hirtelen teljesen wtf irányt vett.
reggel még megvolt a mindenrendben, majd, mint akit kicseréltek, dolgokat kezdett mondani nekem, amiket nem mondunk a párunknak. sose.
össze-vissza vagyok törve én is meg az érzelmi biztonságom is.
este már nem is hívott, föl se vette, ezmiez.
magyarázatot szeretnék.
bocsánatkérést.
valamit, aminek van értelme, mert ennek így semennyi, sehogy.

ha valamit nem vártam és nem akarok, akkor az ez.

2 megjegyzés:

  1. Pl mit mondott? Már ha van olyan példa ami tűri a nyomdafestéket...
    Ezt a nem veszem fel dolgot meg annyira gáznak tartom: egyrészt ovis, másrészt meg mivan ha azért hívod, mert baj van? De eleve, ha neki van baja, mondja el szépen, ne az idegeiden citerázzon! :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon és sokszorosan megbàntott, pl elhangzott hogy ő akkor inkàbb egyedül marad élete végéig...
      és igen, mi az, hogy nem vette fel...
      az egészet nem értettem.

      Törlés