2016. december 5., hétfő

hepiívning

no, ezt is letudtuk. sőt, már a metró is járt. és láttam xtrán guszta sütiket, amik igazából szappanok. és kaptam egy mandarint, és nagyon örültem neki.

rommá fáradtam, szinte sírni tudnék, viszont enyém a lakás - lehet, hogy még a hajam is megmosom. (de korántsem biztos. muhaha.) mécsest bizti gyújtok, kell, kell végre a hangulattuning, valami nyál zenével, pihepuha takaróval...
tán még kakaót is gyártok hozzá. vagy forró mézes citromfűteát.
vagy lehet, hogy kipróbálom a relaxáló fürdősó mintámat. a mécsesekkel. elmerülve egy kád melegvízben... lágy fényekkel... magamban...

már a gondolattól is jobb. valahogy úgy vagyok, persze-persze, aludni kéne inkább, de hát nem úgyis mindegy? legalább a lelkemet töltsem akkor fel.


de előbb a várva várt: a meglepicsokik pozicionálása...

merthogy:

boldog, lelkes mikulásvárást mindenkinek!


(nem hiszem, hogy ebből ki lehet nőni... vagy hogy megérné.)

2 megjegyzés:

  1. boldog Mikut neked :) :*
    ne nőj ki, ne nőj ki belőle, olyan jóóóó :)
    ma reggel azt hittem, hogy nem jött hozzám a Mikulás, mert üres volt a csizmám, csak a gyerekében meg a zuraméban volt (én-Miku) és elmentem mosakodni-fogatmosni és addig megtörtént a csoda és és kaptam finom csokikat a csizmámba és csokimikulááááást :)
    lám, bőven idősebb vagyok, mint te és még így is imádom ezt a titokban ajándékozásos bulit ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon boldog Mikut neked is! :)
      Bizony, ne nőj ki belőle soha, én szívesen maradok örök gyerek ilyen téren.
      Csodák márpedig kellenek és kész, ettől is szebb az élet. :)

      Törlés