2016. október 14., péntek

tüpptürüpp

van olyan, hogy kell egy nyavalyás szekrény, mert megőrülök a kupacok kerülgetésétől. (akármennyit pakolok, az csak áthelyezés, nem elrakodás, vááá.)
gondolkodtam a just dance vidiken - maradjunk annyiban, hogy nincs hol. cukinál max, de mióta dolgozik is, káosz a szobája, ő meg hajszoltan rohangászik, szóval.

meg olyan is van, hogy a srácok rendszeresen bizniszelnek idebent háztájival, ami oké, de múltkor valaki bepakolta a nyers húst közvetlen az ebédem mellé. akkor már csúnyán néztem... most meg bennhagyta a hűtőben a nyersvért rohadni maga után, hát hadd ne mondjam... olyan szaga van, hogy oda be nem lehet tenni semmit, megmaradni se mellette...
nagyon várom a takarítót. (update - nagyjából megoldotta.)

juteszembe, a takarító gate kis szünet után folytatódik, most épp összeférhetetlenség miatt kirúgták az enyémet, áskálódás, fúrás, állandó vetésforgó megint on. elküldik, visszaveszik, felmond, hiszti van, a dolgozók nyígnak, hogy nem jó, stb... csendben figyelem a partvonalról, de simán a vicc kategória. (és eszkalálódik...)

van az is, hogy tegnap kárpótoltam magam a kimaradt glamour akciókért. megtaláltam A sötétkék nadrágot, amiben szép formás a hátsóm (jó, teljes áron*, de musthave, ezer éve akarok egy ilyet), meg extrém leárazott utolsó darab leggings is akadt alá télire (tavaly is vettem egyet, kettővel már megleszek, így a vékonyabb gatyákat is tudom hordani), és gyönyörűséges pulóverek jó anyagból, sokkal jobb áron, mint eddig bárhol... (plusz ha kettőt veszel, a másodikét felezik, jupí...)
eddig a h&m volt a boltom, de valahol, valamikor felhígult a kínálata az árcímkéihez képest, ellenben a tallyba és a pimkie-be kezdek beleszerelmesedni, csuda dolgokat lőttem ott idén...
újabban rákattantam a bő felsők betűrködésére, találtam is most egy finom anyagú kéket, még kéne vadászni belőle feketét, mert abból már nem volt méret, akkor elégedett leszek.
rengeteg pénzt el tudnék ám most költeni úgy, hogy mindent megérősen veszek... (és hatalmas önfegyelemmel nem teszem, mert a kajálás rovására menne... csakis a legjobban kombinálható muszáj dolgokra korlátoztam.) föl is hívtam a családot megérdeklődni, mennyit gondoltak karácsonyra, szülinapra, mert akkor azt most levásálnám, ha benne vannak... még gondolkodom (mert hát ennyit a függetlenségről), csak ugye most jött el a pillanat, hogy még egy nadrág, 3 pulcsi, 1-2 vastag harisnya (meg egy fél éve nézegetett nyaklánc, de az már nagyon luxi) és az egész ősz, tél, tavasz le van fedve még jövőre is, és tényleg nagyon szigorúan csak olyan darabokról beszélünk, amik mennek a már meglévőkhöz.
tavaly is ez volt.
nekem ugyi a kicsiségem miatt akkor kell megvenni, ha találok, különben amikor már nagyon s.o.s., kompromisszumot kell kössek túlárazott, nemazigazi dolgokkal, az meg mindig megbosszulja magát.
és a pasi mindig szóvá tette, hogy nem elég színes a ruhatáram - no, most majd örülhet: bordó, zöld, kék... (nem a kedvéért, hanem mert igaza volt. feketém, szürkém és némi barnám már van, az az alap, ugye, most sikerült emellé végre mást is lőni...)
na jó, bizonyos kékek és az oliva korábban is beszivárogtak már... ebben a szezonban pedig újra lehet látni csodaszép színeket, amik mennek a hajamhoz... nem tudom, ti hogy csináljátok, én egyértelműen ahhoz öltözködöm.... és sajna a fehér, a piros, sárga meg a púderes árnyalatok nem állnak jól, bármily gyönyörűek, a harsány királykéket és lilát pedig rühellem, a mintás-feliratosat meg azért kerülöm, mert nem annyira sokrétűen kombinálhatóak, és sajna az én büdzsém mellett ez pazarlás... (plusz nem is vagyok milonka, aki bátran kihozza belőlük a maximumot.)
és van egy világosabb nyersbarna, ami irtó jól áll, csak egyik cipőmhöz se megy - így fájó szívvel, de rendre kihagyom. (egy másik életben majd lesz szuper karrierkém és akkor veszek hozzá csizmát is, de hát ez nem az.)


oké, ez egy nagyrészt ruhás poszt lett, de ó, hát ruhák... ismeritek...

öltözködni jó.




*nagyon fáj azért a kis szivemnek, hogy ki kellett hagyjam a kuponozást és most drágábbért veszem, 20% az akkor is 20%... oké, hogy legalább ilyen 'vegyél kettőt, akkor olcsóbb' akciók vannak és nincs tömeg, de akkor is brühühü.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése