2016. szeptember 11., vasárnap

hát én teljesen hülye vagyok

írtam egy posztot, amiből a csúnya, gonosz emberek az interneteken beazonosíthatnak mindenféle ártatlan szereplőket. (meg a nem csúnya, nem gonoszok is.)
viszonylag sokára esett le, hogy mit is csinálok én, mehhh...

de legalább leesett.

ezt a három napot amúgy izgalmas és/vagy nyaralós dolgokkal töltöttem, volt benne bikini, víz, napfény, kutya, alkohol, zsíroskenyér, alsógatyás fiúk, flex és szinte minden másképp alakult, mint terveztem.

de jól.

kivéve azt a részt, mikor az indokolatlan össznépi alkoholizálás miatti zavaromban indokolatlan mennyiségű piros marlbit szívtam,
pontosabban annak következményeit. (szerintem bedurrant a torkom. szerintem ettől.)

tennék rá egy nagyobb összeget, hogy beteg leszek tőle, mert az még belefért volna, hogy tízig aludtam, meg kapar, meg köhögök, de a mostani, múlni nem akaró bágyadtságom gyanús.

valahogy rá kell vennem magam egy főzés-pakolás-mosás-hajmosás körre és még csak ott tartok, hogy heverek az ágyon.

mondjuk ez is jó és legalább már hazaértem...

nem akar inkább valaki más beteg lenni helyettem? tök rossz lesz most így melózni, sokat, és nem maradhatok itthon...
amúgy persze oké lenne* - ágyban, párnák közt... de bent nem mókás.
na, na?
senki?

ejnye. akkor most mi legyen?


UPDATE
* kit akarok becsapni? nyilván sosem oké betegnek lenni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése