2016. szeptember 2., péntek

amúgy

nem minden rossz ám, sőt, csak ez ma így elég nehéz és kalandos volt, és pont találtam egy kósza wifijelet és akkor gyorsba' elnyüsszögtem, mert úgy könnyebb. (vállveregetős az estém, szép teljesítmény a nap.)

el vagyok vágva a külvilágtól (mert korlátozták a telefonom) és csak wifin van net is, a wifi meg én pedig nemigen tartózkodunk egy helyen - és ez még, mint kiderült, napokig így lesz. ezért nem írtam eddig. (agyfasz az egész, majd jól elmesélem. az előbb kidühöngtem magam, igyekszem megbarátkozni a kényelmetlenséggel. sehogy se tudok elérni sennkit, úristen, totál magamra maradtam!!!! nó kommunikésön, kénytelen vagyok a kőkorban élni, halááál!!! valami élet csak volt a telefon és az internet előtt is, ugye? mi a faszt csináltak ezek nélkül az emberek?! hogy beszéltek meg bármit is?! hogy nem pusztultak el a magánytól és kitaszítottságtól és és...?!)

a keddet letoltam és utána két napig kirándulgattam ám, ami hű meg há volt, csak nincs idő és lehetőség beszámolni, de aww, ez még durvább volt, mint múltkor, sziklásabb, meredekebb, meg minden.

most rohanok kaját szerezni, lemosakodni és elájulni, hogy holnap folytathassam az offline menstruálást a munkahelyemen.

illetve basszus, éhes vagyok, megint, szóval vacsizni is kell. olyan fura ennyiszer foglalkozni az evéssel... még szokom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése