2016. augusztus 8., hétfő

napi jóság

selymes, sima karok, kedves, szimpatikus kozmetikuslány.

múlt héten fogtam magam, felhívogattam a környék kozmetikáit és fodrászait, megbotránkoztam az árakon, de aztán kiválasztottam egyet-egyet, jól választottam, és voilá: elégedett mosollyal nézhetek a tükörbe.

(már ahhoz képest, nyilván, mert borzasztó csonti és tónustalan és nyúzott vagyok, de kezdetnek remek.
szépen megtanulok újra stabilan enni,
aztán felszalad pár kiló, aztán feszesítünk és formálunk,
alszunk, hidratálunk,
menetközben valahol elmarad a cigi meg a túlsok kávé,
valahogy így képzelem,

valahogy összehozzuk.
sokat-sokat le kell írni, hogy elhigyjem.

egyelőre ott tartok az evéssel, hogy mindig erőltetni kell, de ez a pms-es, menstruálós émelygés miatt is, meg a nemtudokelaludni csak kávét és cigit kívánós következménye miatt is érthető. ha kétszer rendesen eszem, harmadszor már nem óhajt dolgozni a gyomrom. fehérjeitallal próbálom becsapni egyelőre... átállnék én a 'sokszor keveset'-re, de már így is az van, izé.
sebaj, dolgozom rajta.

legalább a hajam jó.)

5 megjegyzés:

  1. Ezt csak nagyon tudatosan, naplózva lehet szerintem, és sajnos tényleg erőltetni kell. Én anno egy ideig napi 8x ettem. Rémes volt (mert az a főzéssel, mosogatással együtt kb. az egész napot kiteszi), de eredményes. Nekem ez 3 főétkezést jelentett (kis adagok), a többi meg tápszer volt, vagy gyümölcs, zöldség, túrókrém, tojás, sonka, aszalt gyümölcs, olajos magvak (ha lehet ilyet neked).
    Ügyes legyél, szorítok neked!

    (Ja, és persze egy jó dietetikus ezt nálam biztos jobban tudja...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fú, olvastam nálad h volt vmi durvád :( nekem csak simán ennem kéne és kész, de ha nem megy, kipróbálom ezt a szigorú módszert..

      napi 5nél többet el se tudok képzelni...

      Törlés
    2. de és most a te blogod hova lett? :O

      Törlés
    3. Meghívós lett. :) De nagyon szívesen küldök neked is, ha írsz egy e-mailt a 100yellowtulips@gmail.com-ra. :D

      Törlés