2016. augusztus 11., csütörtök

jujj

reggel nézni, nézni meredten az órát és nem hinni el, amit látok. izé.
a tegnap ma csapott vissza - annyira ügyin letoltam, hogy még, azt is megjegyezték, hogy feltűnően jókedvem van, pedig csak kompenzálásképp szórtam az extra mosolyokat, no de cserébe este se ájultam el egyből, hajtott tovább a 'maradj ébren'.
azt tudom, hogy csináltam egy szendvicset meg néztem maileket, de hogy amúgy...
mindkét szülőmtől örököltem az alvászavarukat, így tudom elképzelni.
(nem értem, mit csodálkozom... a legrondább, szőrös anyajegyeiket és a girbegurba lábukat is megkaptam. egy lakásnak mondjuk jobban örültem volna... mondjuk.)

legalább kiderült, hogy a telefonom rendszerüzenetet küld a ki nem nyomott ébresztésekről, egyemmeg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése