2016. augusztus 2., kedd

gyorsan egy helyzet

apámat holnap műtik, intenzív nemakarokodamenni érzés, persze mindjárt indulok, de megküzdök vele rendesen.

nagyon durva családi harag-energiák. (mi az, hogy inkább állatkertbe mentem és nem hazahaza, stb...)

tegnap voltam az állatkertben. újabb boldog lefáradós nap.

a lehető leglehetetlenebb módon találkozás a pasival, erős, szorító nyomásérzés gyomortájon, hagyjuk is.

bejelentkező régi osztálytárs, mindig wtf érzés, bekérdez az elevenembe, kicsit olyan, mintha méregetné, mennyivel előrébb tart, mint én, kb sose értem ezt az egóból érdeklődünk dolgot. ő mindig is érdekes szereplője volt az életemnek. némi töprengés után aztán válaszoltam, pofátlan ugyan, de ő, egyszemként belefér.

jajjmár, nemakarokmenni, jajj, nagyon világgáfutnék, haragszom, amiért haragszanak, és odamenni kb mint az oroszlán barlangjába, meg kórház, meg félelem, meg ... hagyjuk ezt is. fujj.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése