2016. július 16., szombat

hát, ez nem jött össze

én igazán azzal akartam tölteni a napot, hogy kisírom magam és meggyűlölöm és hisztériázok itt magamban, vagyis végre kiadom a feszkót. ehelyett sírva könyörögtem neki a telefonban, amit ugyan abszolút méltóságomon alulinak érzek, no meg hasztalannak, de hát alkohol, éhgyomorra.

mondanám, hogy most ettől jobb, de az a baj, hogy nem ettől az - hanem attól, hogy beszéltünk.
hogy az a hülye hagyja, hogy beszéljünk.

miért nincs benne annyi, hogy ha már tényleg világgá menekül a kapcsolatunkból*, akkor nem válaszol, nem veszi fel, nem engedi, hogy átmenjek?! (eddig csak ti kérdeztétek, engem meg az utóbbi időben nem érdekelt, de most már engem is.)

csak a szex, meg a figyelem, társaság, stb? amikről nem szívesen mond le? vagy valami félreértelmezett felelősségtudat (is)? vagy mégis mit gondol? hogy ez nekem így menni fog?

akárhogy is, most megmondtam neki. hogy ez lenne a megoldás. hogy ha már tényleg eldöntötte, akkor ne csak ne keressen (mert 4 napig nem tette, jófiú), hanem egyszerűen csak ignoráljon. ne engedjen nekem.
 - de csak miután közöltem az 50. "ez nem lehet, kérlek csináld vissza, bármit megadok, csak csináld vissza" után, hogy én is tudom, hogy ez faszság, nehogy azt higyje, hogy nem, csak nem bírom abbahagyni.

nem bírtam abbahagyni.
nagyon komoly, mikor hisztérikusan ismételgetsz dolgokat, és közben a józan eszed valahol ott benn csak néz, hogy wtf.

hogy én akartam ezt a nyarat, megígérte, hol a nyaram, elvett 4 hetet megint, miért kellett ezt csinálni, nekem szükségem van rá, szükségem van a nyárra, legalább nyár végéig, aztán mehet... főleg, ha szerinte az 5 hét se ösztönös volt, hanem izomból, tudatosan keresett, mert tudatosan nekifutott harmadszor is, csak elfelejtett szólni róla... ha eddig ment, ezután is fog, kérem azt a rohadt nyarat, hadd ne kelljen ezt még végigcsinálnom, elrontja az egészet...


szóval nem így képzeltem a napot.




*ami, mint tudjuk, igazából azóta is tart, mert ha nem írom, akkor is beszélünk, találkozunk, stb - bár most rekordot döntöttünk a több, mint 72 órával, eddig ugye ősszel ment csak 48 fölé a nó kommunikésön...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése