2016. június 14., kedd

itthon

elindítottam egy mosást, reméljük, ez is rendben lesz.
nézhettem volna épp a meccset (bocs, A meccset), kivetítőn meg satöbbi, de úgy ítéltem meg, mindenki jobban jár, ha ma kb csak mosok és alszom. muszáj töltődnöm, hogy magamnál legyek a hét további, stratégiailag igen fontos napjain (tudniillik munka és kirándulások...).

erre elkezdtem pakolgatni a telefonomról a képeket laptopra, én, naiv optimista, hát, maradjunk annyiban, hogy problémás. nem ismerik fel egymást sehogy, szóval drive-ra fel, onnan gépre le, mint legrövidebb út. remek móka, viszont annyira rég csinálgattam, hogy egy év lemaradásban vagyok (nálam minden megvan 2 helyen, mappákba rendezve, évekre és eseményekre lebontva) és az azért durva egy lélegzetre. 
belekezdtem, aztán észbe kaptam, ezt talán nem ma kéne, ugye,

szóval ellenállok az ügybuzgalmamnak és minden marad a régiben.
majd kijelölök egy napot, mikor rendezem, ami már fenn van, pl jövhét szombaton hátha pang a munka és eszembe jut bevinni a gépet is,
aztán egy másikat, mikor szerkesztem és töltögetem a drive-ot valami wifis közegben (itthon, leginkább),
ezt, így, több körben és jó lesz.

no meg utána szanálni is kéne, exsemmiség rengeteg alsógatyás képe például minek is, 
ez már egy régebbi terv, köbö a krach előtti, 
ki tudja, mikor lesz nekem időm-kedvem újra ilyenekre, ahh.

nem mondanám, hogy a következő időkben (például idén) dolog nélkül maradok. és akkor még a Trónok harcát el se kezdtem nézni (eddig ügyesen kerülgettem a spoilereket, vállveregetés), és olyan sok mindent kéne meg szeretnék,
csak dupla ilyen hosszú napok kellenének, más minden adott, kedvem mindenhez van, ha az olyan időszakokban, mikor nincs, kicsit nem csinálom...

ja, a blogot hónapok óta először néztem meg pc-n, és, hát, randa kicsit, de mobilról posztolni ilyen, bocs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése