2016. június 5., vasárnap

hogyan gyújtsuk fel majdnem a táskánkat

hát úgy, hogy egyik kezünkben kv, másikban cigi, ölünkben telefon, és miközben rágyújtunk, nem figyelünk az elpattanó parázsló dohányra, mert egy cukker nyuszimotorozó gyerkőcöt bámulunk fátyolos szemmel. szerencsére észrevettem, hogy füstöl a táskám és csak a bevásárló szatyromat lyuggattam ki.

előtte nagyon megnéztem egy biciklizni tanuló kissrácot, aki mellett apu szaladt, anya meg hátulról fotózott, majd egy babakocsiból kikacagó babát is, ahogy a szülei tologatták.

én.

én, aki még deklaráltan nem akar gyereket, aki kábé sose értette az idegen gyerekektől olvadozó hugait és megvetéssel nézett minden bájolgós jelenetet, ha ismeretlenek találtak meg random gyerekeseket.
én, akinek az első napja bébiszitterként pánikolással kezdődőtt anno, hogy ugyan mit fog kezdeni egy másfél éves idegen létformával. (az idegen létforma tíz perc alatt megoldotta, neki eszébe sem jutott ilyesmin parázni, de ez már másik történet.)

most nem tudom eldönteni, mizu. az, hogy tegnap jártam fenn az exlakásban ex-semmiségnél, és ez megzavarta a rendszert? hogy túl sok 'csajok és pasik' kommentfolyamot olvastam, és tudat alatt bekúszott, hogy egy nőnek 30 fölött már zuhanórepülésben vannak az esélyei plusz kattognak a hormonjai, hogy bármiáron gyerek? hogy tegnap a pasi beszélt az exéről, hogyan ejtette át, mert már szülni akart? hogy a hormonjaim érzékelik (tévesen) a pasi folyamatos jelenlétét?

vagy - a legrosszabb eshetőségként - pusztán a biológiai programom szerint kettyent egyet az órám ösztönszinten?


bármelyik is, na ne szórakozzunk már! nincs kinek (magamat is beleértve), hova, mire, satöbbi. még nagyon nem jött el az idő...
de innentől azért jobban fogom érteni a márnagyongyereketakarok állapotban gyötrődő nőket... épp csak felvillant az érzés, de hát durva.

12 megjegyzés:

  1. jaj, cs&p kommentfolyamot nehogy komolyan vedd :DD sötét puás marketingerek, dől belőlük a depresszió és az üresség. komolyan nem tudom elhinni, hogy "odakint" így gondolkodnak az emberek, örülök, hogy engem ez a réteg messziről elkerült :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szórakozni szoktam oda járni, csak néha elgondolkodom, vajon mennyit teszek tudattalanul magamévá az ismétlődően elhangzó gondolatmenetekből...

      Törlés
    2. szóval lehet, h mégse kéne annyit olvasgatni :D de melóban pl tökre jól jön... és ja, megdöbbentő, egyesek hogyan gondolkodnak...

      am egy nagyon fontos tényezőt mindig kihagynak, éspedig a kémiát, és így tökre borul az egész :D

      mer' sztem a kémia bekavar a szintelméletnek, mert lehet bármennyire überalfa is egy pasi, ha nem az esetem, sose fogok gerjedni rá, és lehet bármilyen csúnya, ha hordozza azokat a vonásokat, lehet vonzó nekem...

      meg pl én osztom, h a pasi legyen domináns, de barátnő rávilágított, h csak a hülye szüleim miatt, ahol anyám ezer éve szenved, hogy neki kell viselnie a nadrágot, ezért én inkább a ló túloldalát keresem.

      és jajj, néha tényleg azon kapom magam, hogy komolyan elgondolkodom a szintezésen, meg hogy a ffi inkább tárgyiasítson, semmint puhapöcs legyen, és tényleg ösztönszinten akarjon hatni, ne a szavaimra figyeljen, mert hát sok hiszti tényleg tesztelgetés és nem a belemenés oldja meg, hanem a hatarszabás és esetleg egy jó dugás, meg blabla,

      remek alkalom, hogy tovább boncolgassam a saját kis alaphiedelmeimet,
      jó is, hogy ez szóba került most.

      Törlés
    3. jesszus, ugye nem puásítottak el máris?! :D

      Törlés
    4. nem hinném, hogy elpuásítottak :) de nyilván nem baj, ha sok szempontból végiggondolod, hogy mi miért van veled.
      én is bele-belenézek, dirty sin, nincs ezzel baj, nem ezért írtam, sőt, biztos van az a végtelenül egyszerű réteg, ahol ez a fajta manipuláció működik, de most komolyan, el tudod képzelni annak a kapcsolatnak a minőségét, ahol a ffi mint valami ravaszdi varázsló tudatalatti szinten irányítja a zasszonyt, hogy kolbászt is tegyen a rántottába? vagy mi? nem is nagyon értem, hogy ez hosszú távon, vagy a gyakorlatban hogyan működik :D

      Törlés
    5. a hisztit meg nem a pasinak kell megoldania, hanem neked :) vagyis, választhatod, hogy hisztis vagy, és akkor választod ennek a következményeit is, vagy megtanulsz felnőttként kommunikálni a vágyaidról, elképzeléseidről stb. és hát lehet, hogy a csp-n, puán szocializálódott fiúk nagyobb része ezt sokkal ijesztőbbnek fogja találni. de legalább ezt a szintet alapból ki tudod szűrni :D szóval a szintelmélet, az nem szint.

      van egy alap igazság benne, hogy ha nem jól mennek a dolgaid, először magadat kezdd el fejleszteni stb. csak aztán ezt lesilányították oraveczi szintre. mert most komolyan, ha a takonyarcú a kocsikulcspörgetés közben a szemedbe néz legalább, akkor attól már lecsúszik a bugyi? vagy hogyan képzelik ezt el? :D

      Törlés
  2. Én a mai napig nem tudok mit kezdeni mások gyerekeivel.Nem olvadozok mások babái láttán.A sajátjaimat viszint IMÁDOM!:) Szóval ez nem jelent semmit,hogy hogy állsz más gyerekeihez.;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de hát izé, én most olvadoztam, eddig meg sose, úgy voltam vele, ah te, h majd a sajátjaimnál fogok, na de a máséval minek.

      szóval most nem tudom ezt hovatenni... átmeneti üzemzavar?

      Törlés
    2. Vagy átmeneti üzemzavar, apró meghibásodás, vagy pedig ez már a vég kezdete :) nálam is így kezdődött egyébként.

      Törlés
  3. hogy megragadjam a lényeget:
    "...beszélt az exéről, hogyan ejtette át, mert már szülni akart?..."

    ettől mindig falramászok, ha találkozom vele:
    ilyen nincs! egy felnőtt férfi tudja, hogyan kell védekezni bakker :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ja, nem úúúgy... hanem h 'veled akarok családot alapítani, de nem várhatunk a korom miatt' - csak azt felejtette el mondani, hogy az alapításon kívül mást nem akar tőle és igyekezni fog kisajátítani a gyereket.

      szóval elvileg így. elhitette vele h forever together, aztán mikor már tutkó volt a baba, kiderült, h nem is, de már nem volt visszaút.

      Törlés