2016. június 10., péntek

furiságok part3 (apró)

- az idő és az ő tellése. egy hónapja még csupán, drága mama, pedig ezer évnek tűnik. pasi átkattanását negyedik hete bámulom csodálkozva, viszont az jóval kevesebbnek. ha sietnem kell, szorít, ha boldog vagyok, röpül, mikor flow van, megáll, ha mennék vagy aludnék már nagyon, vánszorog.


- moziban horrort nézni: dupla szívbaj. nem elég, hogy megijesztett a film, még a mellettem ülő csaj is elsikította magát. majdnem letéptem a pasi karját, úgy.
ugyanitt párok, akik két széken kezdik, aztán másfélre redukálják - szép lassan minden nő beépült a férfi oldalába.


- elegáns sötétkék ruha, telistele apró fehér kacsamintával. (ruhatervező, részeg vagy, menj haza, vagy mi.)
(vajon mennyire fogok gyereklánynak tűnni benne?)


- pasi reakciója, mikor meglátott rólam egy fotót az új ruhámban: de hát ilyened már volt, nem?
hadd ne mondjam, hogy kb csak a derékvonal esése stimmel, meg hogy végülis csíkos, de teljesen másmilyen ám.
tök jól esett, tényleg. (ahh.)


- emberek, akik a megfelelő pillanatban bukkannak fel, totál random, és a megfelelő dolgokat mondják, pedig nem is sejtik, hogy.
valamint emberek, akik kedvesek.


- arra gondolni, milyen jólesne, ha a pasi belecsókolna most a nyakamba, és mielőtt szóra nyithatnám a szám, tényleg belecsókol a nyakamba és még szorosabbra ölel.


- a kialvatlanság egy idő után fizikai fájdalmat tud okozni. (kisbabások, respect.)


- pasi beírja a telefonom böngészőjébe, hogy 'vi' és felajánlja neki, hogy 'vigaszfasz', mint keresési előzmény. upsz és nagy röhögés.
(egyébként ha a villámlás után 3 másodperccel érkezik a dörgés, akkor van egy kilométerre a vihar. a szüleim anno 1mp/1km-ként tanították, biztos ezzel akartak megnyugtatni. azóta is mindig számolok, ha csattog.)


- a büdös nénivel 'civilben' is összefutni. (nem tudom, írtam-e vagy csak akartam: ha a pasitól jövök, rendre összefutunk a megállóban, de tényleg a legkülönbözőbb reggeli időpontokban, és ő is hol ezzel, hol azzal a busszal jön. egyszer kicseleztem és másikra szálltam, erre a 'célállomásomon' már ott bagózott a lépcsőn. rejtély, hogy csinálja...
fedélnélkülis mellényt hord, amit megtámogat némi szaggal. legszívesebben utánaszaladtam volna, hogy megtudjam, csak munkaeszköz-e vagy a higiénia hiánya, de hát az illem...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése