2016. június 27., hétfő

élettársról jut eszembe

genya szülei jöttek, hangoskodtak, belemásztak az intim szféránkba - pl minek kell minden alkalommal megmustrálni a szobámat, ha nyílik az ajtóm és miért kell beülni cukihoz, mikor láthatóan nagyon szarul van...
elhasználták a mosogatószeremet (külön van, mióta ekcémás lettem cukiétól, a srácnak viszont nincs), betették mosni a konyharuhákat (a srácnak mosószere sincs), amiket amúgy egy hete szedtem le a szárítóról és simán csak anyagukban foltosak, mert valami befogta őket még tavaly,
majd elhúztak.

mikor vittem őket kiteríteni, láttam meg, hogy egy hiányzik. na hol találtam meg, na hol? a kukában.
szó nélkül kidobták az amúgy teljesen okés konyharuhámat, csak mert volt rajta egy folt.

ugye sejtjük, hogy a srácnak konyharuhája sincs, és mindebből semmit se pótoltak vissza?
#gyökerek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése