2016. június 1., szerda

ájvisshepiszámörtujú

kedves mindenki, bodog június elsejét!

ne feledjétek: a nyár első hivatalos napja, muszáj jónak lennie! vagy legalább valami kis jóságnak történnie - csempésszetek bele, ha máshogy véletlen pont nem megy...

én nagyon igyekszem a lehető legtöbb dolognak örülni, hajnal óta, fülig érő szájjal (bár az tyű de nehéz tud lenni, főleg, miután lecseszték az embert, vagy ha már nagyon álmos, de na),
ha lehet, még jobban, mint máskor.

a reggeli madárcsicsergésnek, világosnak, kávénak (na jó, kávéknak), hogy nem együtt utaztunk a büdösnénivel, hogy a buszról pompázatos rózsatöveket láttam, a Hősök terének hajnali fényben, a csinos kék ruhámnak,
hogy a cipőm erősen kóstolgatja a lábam, de még nem törte fel, annyi sok mosolynak, bóknak, embernek,
hogy van nálam könyv, amit olvashatok,
hogy kaptam kommenteket,
hogy mások írtak új posztokat,
hogy finomat hoztam enni, hogy hoztam enni (khm),
hogy eddig egész normális volt a meló és a balhé is elült már,
hogy végre van érkezésem megírni ezt,

meg mittudomén, hogy ezek az apróságok elegendőek voltak, hogy a mai napot (eddig) tudjam értékelni.

végülis a nyár jó, az, hogy megkezdődik, maga is ok az örömködésre, nemde?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése