2016. május 31., kedd

viszont

kargyanta pipa -> bódottá

erősen gondoltam annalightra az ultrabalaton miatt, menőség a köbön, bár a futàshoz ez se hozott kedvet. szerintem a futáshoz nekem semmi se tud kedvet csinálni, soha.

vettem 3 melltartót, amiből egy véletlen ingyen volt (a csaj annyira igyekezett faarccal elcsalni 20 forintot a végösszegből, hogy elfelejtette hozzáütni a harmadikat, úgy kell neki.)
ugyanitt anyám: de nemár mindig csak feketét, legalább két testszínű legyen benne...
életke: továbbra sem fogsz találni passzentos testszínűt, hiába.
én: ugye most már érthető, miért csak feketém van?! jó, lehetne még fehér, de annak a létjogosultságát továbbra is megkérdőjelezem...
(adalékinfó: ugyanazon márka ugyanazon fazonját veszem kb 9 éve, mivel csak ez az egy van rámtervezve. szerencsére szép, kényelmes, ízlésesen csipkés, és néhány helyen mai napig fellelhető, meg még occcsó is. mondjuk a masnit azonnal leoperálom róla, mindig. masni, blöeeee...)

megj.: vettem volna többet is, ha van.

tíz óra alvás, gazdag reggeli, ráérős kvzgatós sétálgatás, padokon napozgatás, netezgetés itt a környéken -> tökéletes bódottá

napi pànik, hogy sose lesz megfelelő férjem, öreg vagyok, mindjárt megcsúnyulok, senkinek se fogok már kelleni, ójajj - letudva, túlélve
(lefényképeztem magam, ahogy pucéran heverészek az ágyon és időnként teràpiàs célzattal nézegetem.
nincs minden veszve. stop. reggeli gyűröttarcú szelfiket viszont hanyagolni kell. stop.
a tükörbenézést csak azért nem, mert olyankor még úgyse látok...
stop.)

rápattantam a rendelői mérlegre, míg tegnap anyám a gépével szórakozott (védőnői program gáz), és balerinacipőstül 39 kiló 55 deka vagyok. nem is olyan rossz. aztán elkapott minket egy felhőszakadás. tökre tudunk csajos progit csinálni... csuromvizesen túrórudit enni klassz amúgy. (a fagyizó messze volt...)

a kutya reggel a pincelejárat fölötti konyhaablakban ült (- égzengésre ugrik), a vékonyka párkányon, apámnak kellett berángatni a konyhába és ölben kivinni, mert leimádkozni sehogy se lehetett onnan. (nagyobbfajta kutyuról beszélünk...)

nem tartom az időrendet, bocs.
megyek, mosok hajat aztán főzök.
#mostelégjó
#nyár

8 megjegyzés:

  1. SziaCsendben a háttérből olvaom a blogod mióta menyitottad.Nem szeretek hozzászólni blogokhoz nehogy azt higgye valaki azt,hogy azt hiszem én jobban tudom...:D
    De mikor leírtad a súlyod...na én is pont ennyi voltam 13 éve.Nagyjából olyan szép dolgokon mentem keresztül mint te.Akkor sokat gondoltam arra mi lesz 10 év múlva,mert akkor már biztos jobb lesz...
    Lett!Férjem volt és 2 gyerekem.Mert tényleg elmúlik és tényleg azt gondolod kár volt az elvesztegetett időért.A jó benne így utólag.,hogy engem többé így kicsinálni senki sem tudott.Még akkor sem rogytam meg mikor itt álltam 2 kicsi gyerekkel és annak tudatában,hogy a férjemnek szeretője van.Nem estem kétségbe na.;D Szeretek élni és te is fogsz esküszöm neked! Mondjuk ha nem is lennék 39 kiló újra azért lennék megint karcsú.Na mondjuk ez a hátránya a dolognak.;D
    Ezek a tapasztalataim.Tök kíváncsi lennék milyen vagy.Lefogadom,hogy szép.Használd ki!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mindig mindenki jobban tudja :D máshol én is :P

      köszönöm a kedves szavakat, örülök, h ilyen erős lettél, az jó nehéz feladat, tudom...

      azt nem tudom, milyen vagyok, de azt igen, h igyekszem szépnek érezni magam, és régen (hamvas fiatalként) el se tudtam képzelni, h erre képes leszek :D olyan jó, h az ember változik, nem?

      Törlés
    2. Naná,hogy jó,hogy változunk.:) Azt nem tudom,hogy erősebb lettem-e...De szderintem akik élünk és csináljuk tovább az életet az mindenki erős...Te is!:)

      Törlés
  2. Hogy hány kiló vagy?! Milyen magassághoz? Neked ez a normál súlyod, vagy a tavaszba fogytál bele ennyire?

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Gondolom a bánat meg a stressz...Az nagyon fogyaszt.:(

    VálaszTörlés
  5. öhm... elvileg kereken 160 centihez, de volt, ahol 157et mértek..

    am az eddigi maxom asszem 43 és fél volt, olyan húszévesen, 37 volt a legparább (az is sokéve), 40-41 körül szoktam lenni, szóval annyira nem is vészi most.

    csak ugye ahogy anno írtam is, tényleg nincs 10 kilóm, amit ledobjak, kb tíz deka minusz is látszik..

    nem akartam sokkolni senkit...

    VálaszTörlés
  6. a tavaszba fogytam bele, de már kapaszkodott vissza pár deka mostanra, azt mondják, jobban nézek ki. kis tartományban, de nagyon ingázik a súlyom, az előző tavaszba is belefogytam, aztán az őszi műtétbe, 4 nap alatt tömetlen madárijesztővé koplaltattak.

    majd ha leteszem a cigit...

    VálaszTörlés