2016. május 21., szombat

etelka

úgy örülnék, ha megosztanád velem/velünk azt a 3-4 elemes listát, amit legutóbb említettél kommentben,
engem nagyon érdekelne :)

Tisss írta, hogy az ő szabálya: legalább annyija legyen, mint nekem.

ezek pedig pont azok a dolgok, amik épülésére szolgálnak az ember tapasztalatlan lányának. nem mintha annyira aktuális lenne, de ha jobban megnézzük, mindig az...

és ti, kedves mások? ti mit figyeltek, hogy ne totál vakrepülés legyen a szerelem nevű hormonális katyvasz? (vagy az mindenképp vakrepülés?)

8 megjegyzés:

  1. Nem, nem az. Csak akkor ha nagyon naivak vagyunk es meg nem is vagyunk (szinte brutalisan) oszintek onmagunkhoz.
    Ami szerintem (es nekem) must have az a hasonlo ertekrend, tisztelet, humor, szex. Ezek egyszerunek hangzanak de az hogy mind meglegyen es jo is legyen, az mar nem annyira az!

    VálaszTörlés
  2. Kémia (illat, bőr, szex, érintés etc.), tisztelet, humor, közös érdeklődés, külső.
    Nekem keserű tapasztalat, h a család ( hasonló értékrend, anyagiak - volt már mindenféle irigykedés h a családomnak mi van meg mi nincs), mint 'hinterland' sem baj ha hasonló. Mocskos anyagiak: soha többet nem csinálok olyat h többet keresek mint a pasim, az is keserű tapasztalat h a faszik egója nem viseli el, ha a csaj keres többet. Az anyagiak amúgy azért is necces, mert behatárolja a lehetőségeket plusz az érdeklődést is.

    VálaszTörlés
  3. ó, hát szívesen :) de itt is felhívom a figyelmet arra, hogy ez csak az én tapasztalataim alapján van így. másnak más az útja.
    szóval a lényeges dolgok nekem, hogy álljon a cerka de rendesen, és elsősorban rám - említettem, hogy faék vagyok ugye :D, sírva csókolja a lábam nyomát, úgy imádjon, legyen egyenes, tiszta szívű ember, és ne legyen súlyos drog- és/vagy alkoholfüggő.

    az persze, hogy alap, hogy én vonzódjak hozzá, de másként miért is próbálkoznék vele?

    meg szerintem azért a drog- és alkoholfüggőség például a lista többi elemének nagy részével korrelál, szóval ez például ezért is élből kizáró ok. és még egy csomó minden mással is.

    VálaszTörlés
  4. fizikai vonzalom, humor, megbízhatóság, tisztelet, és hogy inspiráljuk egymást vice-versa. ne akarjon rajtam élősködni, semmilyen értelemben és ne erőszakoja rám az akaratát. tudjon úgy szeretetgesztusokat kimutatni, ahogyan nekem jó.

    VálaszTörlés
  5. még az jutott eszembe, hogy ez mindig vakrepülés lesz. nem lehet biztosítékokat belerakni, bármikor történhet valami. jó esetben csak egy új szerelem jön, vagy egy új élethelyzet, de közbejöhet betegség, halál stb.

    nem akarok nagyon komor területre tévedni, de azért amíg valakinek van ideje meg lehetősége a "hülye pasik" miatt nyavalyogni, addig az egy áldott és kivételezett élethelyzet. :)

    bármikor megtörténhet, hogy egyedül marad az ember, lelkileg, anyagilag, és ha még emellett gondoskodni is kell valakiről - gyerekről, betegről, idős szülőről - az azért alapvetően átstrukturálja a problémák szerkezetét. és még egy ilyen helyzetből is ki lehet hozni egy jó életminőséget szerintem, legalábbis azon a téren, hogy ne zabálják fel a mindennapokat a gondok, legyen benne azért öröm meg vidámság is.

    az én listámnak van egy másik oldala is. lehet, hogy ez nem egy kifinomult és alapos lista, de ezeket a dolgokat én is maradéktalanul nyújtom. a többi jóság az ajándék és jutalom.

    szóval szerintem az első lépés az önismeret. mellékút az, hogy tulajdonságokat sorolunk vaktában, amik nekünk kellenek, sőt "járnak". Az első lépés, hogy eldöntöd, mi az, amit te adni tudsz egy kapcsolatban. Nem kell sok, de abban legyél következetes.

    nem tudsz egy olyat megígérni, hogy sosem fogsz másba beleszeretni. például. de azt megígérheted, hogy sosem lépsz félre, ha más kell, tisztességgel szakítasz előtte. és akkor nem kibúvó a gyerek meg a házasság meg a mit tudom én. vagy érted, a legapróbb dolgokban is meg lehet tisztességgel állapodni. és akkor lehet, hogy azt mondod, van néhány, nem sok dolog, mondjuk 4-5, ami a számodra elfogadhatatlan, és azt soha és semmiképpen, de a többiben tudsz kompromisszumot kötni. és ezt már a másik oldalról is elvárhatod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. am sztem az is csapda, hogy az ember sok dolgot alapnak vesz, aztán jól meg tud lepni a másik, mikor kiderül, hogy ő másképp gondolja...

      vagy pl előre nem is tudja, h mi fogja zavarni.

      Törlés
  6. fú, ezek elég sommás, szűrt listák... :O

    a tisztelet, az egy általános pont, úgy tűnik - mondjuk számomra pont ez a legmegfoghatatlanabb, ha mélyen belegondolok. hm-hm... fogalmam sincs, mit takar a gyakorlatban.

    kémia-jószex, hasonló világnézet (értékrend, ízlés, hullámhossz, 'nyelv', stb, ebben valahol benne van a tapasztalatok, családi háttér is, ami biztosítja...), humor itt is pipa, asszem.

    megbízhatóság (kéne, de még sose teljesült), férfiasság (hogy ő viselje a nadrágot, ez iszonyú fontos, határozott fellépés, magabiztosság, vagy én nem is tudom... ha puhapöcs, papucs,lenyelem keresztben. vagy ez valahol benne van a kémiában?), ápoltság (lehet ez olyan rejtett előszűrő, hogy kár a szóért?), függetlenség (új tétel), keressen többet, mint én (anélkül én nem is látnám férfinak, de nekem ez biztos azért evidencia, mert egész más fizusávban mozogtam világéletemben) -

    és ezennel rákerült a 'csókolja a lábam nyomát is' :D mert az, hogy tényleg szerelemmel szeressen, szintén hiánycikk...

    van még az az extra, hogy eq - empátia. van az a minimumelvárás, hogy higyjen az élethosszig tartó önfejlesztésben (sose többet olyat, aki szerint ő úgy jó, ahogy van, felnőtt ember már nem változik...) kb legyen normális (nuku durva függőségek, nuku kötődésképtelenség...),

    asszem inkább nem bővítem most tovább, basszus, ez még mindig túl hosszú.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. haha, igen! nekem is jutnak a dolgok eszembe azért folyamatosan! de nálam már bezavar az azóta megismert :) mert ez ott, abban a pillanatban, amikor kitaláltam, tényleg ennyi volt :)
      de közben én is írtam le itt mindenfélét már, hogy pasi gyerekkel sosem, meg nagyon lelki sérült sosem stb. szóval nehéz, nehéz... :)

      Törlés