2016. április 14., csütörtök

a nagy kérdőjel

de hogy jövök le a tűzoltó romantikáról?

sok hely, szokás, tárgy felülírható, kidobható, a kémia átvihető egy átmeneti szeretőre vagy akár egy plátói, mocskos viszonyba a pillangócsinálóval, akit lehet bámulni bociszemekkel, aztán megsiratni és visszatenni a dobozba, akármi,

de az a szakma, minden hívószó, sziréna, hír reflexesen összehúzza a gyomrom,

nincs szexibb dolog számomra a világon jelenleg,

és ez kibaszott nagy baj.
amennyire észrevétlen volt korábban, annyira ott van mindenhol, mióta.


mindent el lehet gyászolni idővel, minden kikopik végül, ugye?

15 megjegyzés:

  1. Minden kikopik.
    Amúgy valaki írt valami küzdősportot, asszem én is csatlakoznék hozzá: sztem ezeket az energiáidat vezesd le valami sportban. Vagy több sportban. Vagy kezdj el futni, bringázni és kilométerenként nyomj le 15 fekvőtámaszt.
    Nekem eleinte csak a totálisan lenullázó sport, de az olyan, amikor fizikálisan küzdesz az életedért volt az egyetlen időtöltés, ami el tudta vinni a gondolataimat. Jó szívvel ajánlom ahelyett, hogy belemenj bármilyen olyan dologba, amit később megbánsz (visszatáncolás és/vagy egy szeretői viszony).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egyelőre sajnos nincsenek energiák, lelkileg és fizikailag is kimerültem mostanra :(

      de az infó itt van betárazva :) (ez egy bizakodó szmájli, nagyjából mindenben rátok hagyatkozom)


      frontérzékeny is vagyok, meg meg is jött éjjel, fullra járós görcsökkel, nyilván, kb 2 nap, mire kialszom és 'visszaeszem' magam, addig egy lépcsőzés vagy séta is bőven kihívás. mondhatni, máris küzdök az életemért fizikálisan, van egy tippem, hogy 40 kiló alá mentem, a héten kiderül.

      ma legalább már hidratálok meg csipegetek, az is valami.

      most nincs erőm haragudni se. a sírógörcsök is olyan kis gyenguszkák.

      (bezzeg a hasam... :D )


      különben semmi olyat nem fogok bánni, amitől egyszer csak megundorodom a helyzettől.

      Törlés
  2. merész ötlet, de mi van, ha megkéred, hogy rázzon le rendesen? magától is eszébe juthatna, de megtehetné, hogy nem találkozik veled, nem veszi fel a telefont, nem reagál üzenetekre stb. hagyja, hogy kifusd a köreidet, és szép lassan lecsillapodj. kíméletlennek tűnik, de lehet, hogy emberségesebb lenne, mint a hinta. vagy ez hülyeség?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó bárcsak ilyen empatikus lenne a pasi. Gondolom a borsónyi agyában fel sem merül, hogy esetleg bántja, kikészíti, megalázza Nádját. Sajnos a férfiak nagy része úgy működik, hogy van ő, meg ő meg ő, és esetleg még ő, meg az ő roppant fontos és megoldhatatlan problémái.
      Az, hogy a másik szerelmes? Á ugyan, hiszen ő mondta, hogy nem. Hogy a másik szenved attól és utolsó reménysugárként kapaszkodik abba, hogyha hívogatja? Dehát ő nem ígért semmit! Meg is dugja? Hol van itt a gond? Ja, hogy ez is reménykeltő? Dehát ő akkor sem ígért semmit!
      Ehhhh.

      Törlés
    2. szerintem megtenné ha kérném.
      de egy olyan hirtelen megvonást per pill nem vállalnék be önszántamból.

      amúgy olyan éles váltások vannak, hogy alig tudom lekövetni.
      totál megszűnt a fejemben a csináljukvissza, jelenleg csak fájdalomcsillapítóként tudok rágondolni,
      nem társ, nem barát, nem a jövőm. most épp csak egy eszköz.

      minden apró megmozdulásában kiszúrom, hogy nem ő az, nekem nem, tévedtem.

      lehet, hogy holnap megint nem így lesz, de ma nemérdekel van, ma az összes csillámpónis illúziót is leszarom.

      nem érdekel, mit szeretne, mit gondol, adja azt, ami most kell tőle, aztán felőlem vissza is mehet az exéhez.
      szerencsére ebben maximálisan partner a héten. most nincs hinta.

      Törlés
    3. helyes :) viselkedjen is rendesen legalább.

      Törlés
    4. valahogy el kell jutnom odáig, hogy az agyam beérje a történéseket, lerángatni őt a piedesztálról,

      és mondjuk nem éhenhalni közben.

      Törlés
  3. Nagy szívességet tennél magadnak, ha tudomásul venned, hogy vége, es kész. Ha valak nem szeret azzal nem tudsz mit kezdeni. Nem mintha en vagy a legtöbb nő megtennenk ezt a szívességet magunknak. Azt is tudom, hogy ritkán ilyen egyszerű, de a vége megis mindig a vége. Ha érted. Csak azért írtam ezt - nem basztatsbol -, mert neha a legkézenfekvőbb megoldás nem merül fel. Meg ha többször elolvasod, ahogy írod, hátha egyszer csak ésszerű lesz ez a dolog :).
    Láttad a Nem kellesz eléggé c filmet? Vicces es en anno láttam magamat benne, több szereplőben is :).
    Na kitartás !

    VálaszTörlés
  4. a tűzoltók szexisek, szerintem ez elnemmúló alap egy lánynál, ne aggódj emiatt ;)
    az jutott még eszembe, hogy anno, mikor az öcsém nagyonnagyonnagyon szerelmes volt és elküldte őt a lány és utána nagyon bánatos lett (mmint az tesóm természetesen), akkor felajánlottam neki, hogy akárhányszor írni akar az exnek, vagy hívni őt vagy bármi, akkor hívjon engem... jó sokat beszéltünk akkortájt :D
    neked van ilyen tesó/barátnőd, aki bevállalná vajon ezt? tesómnak nagyon jót tett anno...

    VálaszTörlés
  5. Ó ezt én is csináltam Zsír barátommal! :D Kurva jo megoldás, de tényleg.

    VálaszTörlés
  6. de még mennyire hogy azok! sajna egész testközelből tapasztaltam :D pont hogy ez a problémám :DD
    meg nyilván nem csak a legszexibb tűzoltóval evör szakítottunk épp, hanem a szintén szexi (és imádnivaló) tűzoltó lakótársaival is, akik előszeretettel járkáltak egy szál alsóban körülöttem majd' egy évig...

    és a szuperférfias ajtóberúgós, magasbólmentős, vonatemelő gyakorlatos sztorikról hadd ne nyilatkozzak.
    meghallok egy szirénát és már csapkodnak is a pillangók a gyomromban. :(

    VálaszTörlés
  7. (a tűzoltó romantika közelről még durvább, saját maguk is tolják ezt az elhivatott, szolgálatos hangulatot,
    teljesen rá lehet függni az összes szakmázós kulisszatitokra, szakkifejezésre, fejből tudom a riasztási szövegeket, dúdolom a zenét meg minden.)

    VálaszTörlés
  8. ez egy szuper 5let :)
    (mondjuk nincs olyan ember, aki annyit ráérne szerintem :D )

    VálaszTörlés
  9. .... asszem látszik, h még nincs túl előrehaladott állapotban a csillámpónitlanítás... izé. szóval külön meg kell harcolni azzal is, h mivel neki nem foglalkozása van, hanem életformája, belehabarodtam ebbe a hivatásba is. nagyon lehetett lelkesedni érte.

    VálaszTörlés