2016. március 14., hétfő

makacs

beláttam ám, hogy nem csak rossz passzban vagyok, olyan nincs, hogy augusztus vége óta bal lábbal kelek, front, pms, bacik és vírusok, kialvatlanság, nyafogás, gyomorgörcs váltásban...
olyan van, hogy változtatni kell, ha változást akarok.

(miértek és hogyanok a tovább után...)



szép gondolat emellett a pozi mellett tanulni, de ha egyszer élni nincs erőm, lehet, el kéne engedni.

szerintem nem a pasi a baj. (az is baj, van egy erős bizonytalanság érzet, bár maga az ember egy tündérbogár ám, és mostanában beszélgetünk róla, történnek a dolgok. de ennél összehasonlíthatatlanul rosszabbat is végigtoltam sokkal gondtalanabbul, szóval.) szerintem a legnagyobb gond, hogy fél 8-ra már aludnom kéne. de ki tud ilyen korán? bagoly tipusok, fel a kezekkel!
az meg nem járható, hogy 2-3 napot letolok 4-5 órás alvásokkal, aztán pótolom a többit. mert nem olyan.

remélem, a hét második felében jön már az illetékes - be fogok adni egy cvt, hátha tud nekem 8órást. (már szóba került, csak el kellett napolni, na de most!)

ez a tudat lesz a munícióm a hétre.

apámat meg leghamarabb csütörtökön műtik, úgyhogy szerdán alhatok.


ettől még ugyanúgy szeretnék vinnyogva a pult alá bújni kínomban. de legalább nem teszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése