2016. február 6., szombat

elképesztő boldogság

a lazább szombatok a melóban annyira nyugisak tudnak lenni, hogy már-már elviselhetetlenül hosszúra nyúlnak. (és megunsz mindent: rejtvényeket, tervezést, telefonálást, akármit, lásd mémek és agyatlan bulvárcikkek iránti vágy.) így mindig eltervezem, hogy behozom a gépem, de ugye vagy elfelejtem, hogy szombat van (guess what, it's normal) vagy a pasitól jövök, sőt, olyan is volt már, hogy képtelen voltam megemberelni magam, és beszuszakolni az épphogy elég nagy külön táskába és cipelni a két másik pakkom mellett.

de ma erőt vettem a hajnali lustaságon (szerintem lenne létjogosultsága egy ilyen állandó szókapcsolatnak, a jelenség nálam pölö biztosan létezik), meg kaptam egy rettentő ronda, nemazénízlésem táskát (vagy szatyrot vagy nem is tudom), amibe viszont kényelmesen belefér a kábel is (plusz egy doboz tej, háhá), és tegnapról maradt bent kajám, tehát csak két cuccot kellett hurcolnom... 
és ó, a gépem képes arra, amire a telefonom nem:
befogja a gyenguszka, eltűnő-feltűnő wifit!

jelenleg valószínűleg nincs nálam boldogabb ember a földön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése