2016. január 23., szombat

unatkozom

reggel annyira fogtam a fejem az este miatt, hogy csak a megállóban vacogva szemesültem teljes valójában a mával, miután nem értettem, hol a troli.

tudniillik, szombat van.
vagyis 8 órája szinte más dolgom sincs, mint itt üldögélni magamban.
csuda egy lehetőség ám, és ezért még fizetnek is!
ha az ember felkészülten érkezik.
mivel engem elég vátatlanul ért ez a szombat dolog, picit megszivattam magam, se könyv, se gép, se net, elkezdtem masszìvan unatkozni.

(igen, galád módon mégiscsak neteztem már annyit, hogy többet igazán nem szabad elhasználni, végighívtam mindenkit, sőt, már le is ráztak, hogy dolguk van, beletörtem az agyam a sudokuba, a rádióhallgatásba, a dohányos hanganyagba és minden elérhető újságot kiolvastam meg kiszíneztem, kvztam 2x, ettem vagy 4x, óránként kiugrottam bagzani... már egyszerűen csak nincs kedvem semmihez, amihez agy kell, ellenben nagyon szeretnék mémeket és vicces videókat nézegetni. vagy csak beszélgetni végre valakivel. tegnap is, hiába szaladt át rajtam az a sok ember, totál egyedül éreztem magam..)

micsoda luxus ez a mai világban... unalom... és ma mégis.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése