2016. január 4., hétfő

megdöbbentő új élmények

a vadiúj telefonommal képes vagyok posztokat írni. e-maileket olvasni. valószínűleg a facebook üzeneteimhez is hozzá fogok férni, ha egyszer végre a végére jutok az apprendezgetésnek. sőt, az eddigi viber felület egyszerű szövegbuborékjai után - pl matricák helyett értesítés arról, h matricát kaptam volna, ha letöltöm a frissítést, ami nem fért rá a telefonomra, smiley helyett kiírva, hogy (smiley), így, zárójelben, betűvel - most mindenhol cuki animált állatkák meg színes kis ábrák egy szivecskés lufis, felhős háttér előtt.. mit is mondhatnék.

persze lehet,hogy a telszámokat végül nekem kell egyesével átírogatni, a google fölösleges szarjai kilőhetetlenek, a billentyűzetet még szívből gyűlölöm, és egy rádióadót se hanlandó fogni (még. elszánt vagyok), de ez egy egészen más dimenzió, és csak arra vár, hogy felfedezhessem!

2 megjegyzés:

  1. a rádióadót csak úgy tudja fogni, ha rádugod a fülest. Az lesz az antenna. Legalábbis nekem eddig mindegyik telefonomnál így volt, és nagyon boldog voltam, amikor rájöttem..

    VálaszTörlés
  2. hát, én is úgy próbáltam, nekem, ha nem teszem, ki is írja, hogy csatlakoztassam. de valamiért nem akarta. másnap viszont már gond nélkül, pedig minden ugyanaz volt, a helyszín is... szóval #nemértem. :D de a lényeg, hogy már megy.

    VálaszTörlés