2016. január 16., szombat

hát nyilván nem tudok elaludni, mivel ittam este egy indokolatlan kávét, indokolatlan zavaromban. (wtf, wtf, wtf.) pörög is az agyam ezerrel, főleg ezt a számomra megrázó tapasztalást próbálom távolítani, több-kevesebb sikerrel.
úgyhogy visszajöttem nyilvános emlékeztetőt írni, miről van véleményem:

bántalmazó kapcsolatok (főleg nem a fizikai sík)
alacsony önbecsülés (durva, mennyi bloggernél olvasható hasonló, azt hittem, ezzel sokkal inkább egyedül vagyok)
főzés (gondolkoztam)
szeret-nemszeret (csupa kérdőjel)
szex (van problémám is, meg egy szerintem érdekes "projektem" is)
emberi kapcsolatok fenntartása (azmiaz)
dehidratáltság (avagy főleg a cigi)
kiállni magunkért (asszertívan, vagy hogy?)
abortusztilalom (ez kicsapta a bitosítékot)
biztosíték (és a kilőtt radiátorszelep)
szerda (mi a fene volt, hogy egy csomóan nyűglődtek, veszekedtek, stb-stb?!)
arra van időd, amire csinálsz - urban eve (ez max hosszútávon igaz sajna)
a mosoly ereje (új kapaszkodó, hogy ne utáljam a munkám)
szorongás (erről még nincs, de kéne, hogy legyen)
a takarító-anomália (pl csapatépítő wczés férfikollégákkal. na jó, csak eggyel.)
reggel együtt utaztam Peggy Bundyval (ehhez nincs mit hozzáfűzni, csak el akartam újságolni.)


a kommenteket tartogatom, a cél most, hogy kiürítsem a fejem, ne, hogy még több gondolatot ébresszek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése