2015. november 11., szerda

ja,

még ha úgy is tűnik, hogy az önboncolgatós agyalás fölösleges - szerintem meg hasznos.
pl ha egy helyzetre a reakció túlzottnak, esetleg egyenesen irrelevánsnak tűnik, érdemes gyanakodni, hogy nem is jelen helyzetre reagálunk.

pl sport = jajnemár?

lehet, hogy tudatalatt a sport együtt jár a megaláztatással. hát nyilván nem akarja az ember...
de ha erre rájövünk, arra is rá fogunk jönni, hogy már nem tesiórán vagyunk szemüveges és önbizalomhiányos kicsi lányként, akit kinevetnek. vagyis no para.

elhagytak = nem vagyok elég jó?
dehogyis. csak valamiért nem passzoltam a képbe. neki. de majd másnak fogok. nekem se passzol mindenki... nehogymár ezért összetörjek... az én részemen nekem kell dolgoznom, igaz, de emberből vagyok én is, örökké tökéletlenül... valakinek valahol biztos így is passzolok majd, és ő is nekem...


most nem titeket nézlek hülyének, csak pl az én környezetemben elég sokan úgy gondolják, hogy ez marhaság.
pedig szerintem jó érteni, mit miért csinál az ember, hiszen csak úgy tudja meghaladni pillanatnyi önmagát.

11 megjegyzés:

  1. A tesitanárod a fajtájával együtt másszon kötelet napi 8 órában :(
    Nem tudom hány éves vagy, de gondolom jópár éve voltál az a szemüveges kislány és még mindig kísért az emléke. Szemüveges félénk kislányok és anyukáik! Ha egy testnevelő érti a szakmáját, akkor pont a félénk szemüveges kislányokkal és kisfiúkkal foglalkozik a legtöbbet, mert szakmai kihívás számára megtalálni a kulcsot amivel ezeknek a gyerekeknek megnyílik a sport világa....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye, hogy ugye? nálunk vagy ment a dolog, vagy selejt voltál és kész... felnőtt szemmel nézve felfoghatatlan :(
      (nem beszélve arról, hogy az egyik ilyen tanár miatt egy párizsi jutalomútról is lecsúsztam, ami 14 évesen enyhén szólva fájdalmas élmény volt.)

      Törlés
  2. Ha szeretsz bringázni, akkor esetleg spinning? Tuti nem bénázol (nem mintha amúgy igen, csak nem fogsz ettől görcsölni), kihajtod magad, gyorsan javul az állóképességed.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a spinning az nem valami überdurva csoportos óra?

      Törlés
    2. Csoportos, de szerintem az nem baj, sőt, és ebből is van többféle óra. :-)

      Törlés
    3. Csoportos, de szerintem az nem baj, sőt, és ebből is van többféle óra. :-)

      Törlés
    4. akkor ennek kénytelen leszek utána járni, főleg a tegnapi "vissza a nyeregbe" élmény után. :)

      Törlés
  3. bár nem voltam szemüveges, csak kissé ügyetlen, de ez pont elég volt nekem is hogy különböző lágerführer tendenciákkal megáldott tornatanárok elvegyék a kedvem ettől az egész sport dologtól. később a táncolás volt az ami segített mégis megszeretni a mozgást, ilyesmin nem gondolkodtál?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. amúgy ha jól emlékszem a saját pályaválasztó ismerőseimre, azok mennek tesitanárnak, akik szeretik a mozgást, de nem nagyon értenek semmi máshoz... sajnos az empátia nem követelmény...

      basszus, tényleg, régebben csináltam, hogy ha egyedül vagyok, kitáncolom magamból a mindent - már ha azt táncnak merjük nevezni :D

      te mit táncoltál?

      Törlés
    2. eredetileg jazz balettet és versenytáncot, aztán elkerültem a szülővárosomban és semmit- max én tanítottam az évfolyamtársaimat társastácra. később volt néptánc (nyelvem lógott tőle, magasan a legfárasztóbb), hiphop (a legnehezebb mind között) salsa és argentin tangó, utóbbi elég sok kitartást igényel, és nekem az annyira nem volt:) de szerintem egy síma zumbaóra is megteszi, a lényeg a mozgás, felszabadító érzés és nem érzed közben hogy olyan nagyon küzdeni kell.

      Törlés
    3. wow, nem apróztad el :)) én a hastáncba kóstoltam bele anno, azóta se értem, de tök jó volt :)

      Törlés