2015. július 22., szerda

végre szabadnap

amit nagyjából a melegtől való kókadozással töltök, de legalább van időm mesélni. (jobb híján, mivel a cuki tűzoltó ma még nem jelentkezett...)

csupa wtf dolog történik mostanság... 
először is, hirtelen mindenhol pasik jelentek meg... nem tudom, hogy, mintha minden repedésben, bokor alatt rejtőzött volna egy... most ez valami következő szakítás utáni szint, eljött a továbblépés ideje, vagy mi? a legtöbb persze szóra sem érdemes, de nagyon jól esik az érdeklődés.

aztán ugye az indokolatlan péniszek... (minden napra jutott.)(nem, nem fogok képet idetenni.)
volt ez a régi ismerős, akivel összefutottunk inni még múltkor, nagyon jót beszélgettünk, nagyjából meg is állapítottuk, hogy akkor csak cimbizünk, mivel őt is valaki más érdekli és tök mindegy neki jelenleg, van-e szex vagy sem, túl öreg már, hogy mindenáron hajtsa, meg van egy csomó csaj barátja, meg rengeteget alszik mindenféle lányoknál is csak úgy a kanapén, mivel vidéki, és hát teljes egyetértésben kimondtuk, hogy akkor most nálam fog, cukilakótárs szobájában, mert hogy semmi szex...
totál jól alakult, míg egyszer csak, ahogy kint üldögéltünk és dohányozgattunk a ház előtt, elő nem kapta a ... farkát.
igen, ez volt az első indokolatlan pénisz.
hát én halál ledöbbentem.
eleve, kint voltunk az utcán, meg hát megbeszéltük, mi merre hány méter lesz köztünk, teljesen meg voltam róla győződve, hogy itten nem lehet semmi félreértés... és mégis. mert hogy jó, hát nem szexelünk, de mindenféle perverzkedés azért belefér, nem?
nem.
majd olyanok hangzottak el, hogy jó, oké, de akkor most vagy együtt alszunk vagy megnézhet meztelenül... aha. aztán hogy vagy megnézhet meztelenül, vagy hazataxizik...

mondanom se kell, hazataxizott. de ráment a fél éjszakám, a biztonságérzetem (mert én tényleg azt hittem, ismerem, és jól leegyeztettünk mindent és megbíztam benne és mindenféle reflexesnek tűnő férfiúi "közeledést" mindig azonnal elvágtam, még a bókolást is, mindent, szóval értitek), és elvesztettem egy haversrácot.

de megtanultam, hogy egyetemista kor fölött egyáltalán, semmilyen formában nem működik a kanapé felajánlása. ami cukilakótársnak és a haverjainak még egyértelmű, az később összehozhatatlan.


a következő indokolatlan péniszt szerencsére nem láttam, mert elfordultak, de egy spontán haveri fotózkodáshoz vetkőztek neki. 
a harmadikat pedig barátnőm nyomta a képembe - pontosabban ő csak az üzenetet akarta elolvastatni velem, de fölötte ott volt az úriember meglehetősen átlátszó fehér alsónadrágban, álló... értitek. ő nem gondolta végig, én meg lesokkolódtam, mégis csak ismerem a srácot...
és később, mikor a pillangócsináló kiakasztott, kiderült, hogy egy szomszédom ül mellettem a buszmegállóban, feldobta, hogy üljünk még be valahová dumálni, mert ő csak most szabadult egy nagyon durva munkanapból... és hát nekem se volt még kedvem hazajönni. na, ő pedig mesélős szinten jött mindenféle péniszmutogatós kollégákkal... (pedig nem említettem az előzményeket...)(ne akarjátok tudni, mik történnek egy étterem konyháján a tizeniksz órás műszakok alatt...)


hát így.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése