2023. augusztus 24., csütörtök

öröm

 Zsófi írt :)


ugyanitt mondjuk még nem vagyok olyan állapotban, hogy érdemi kommunikációt folytassunk, de már alakul... 

múltkor később jött a gyerek, úgyhogy most az ott kiesett napokat is pótoltuk,

így még csak most zajlik a romeltakarítás (a kritikus helyzet nem annyira a gyerek, mint a picurka lakás hibája), szerintem két hétig fogom mosni a másfél heti szennyest, de már folyamatban, sőt, rendbetettem a körmeim, mostam hajat, és az ágya is visszakerült a helyére, a cuccai meg a szekrényébe,

ráadásul a szokásos 'minden addig szépen kontrollált feszkó rámszakad, mikor elmegy' kör nagyját is lefutottam.

a pasi, az mondjuk nem könnyíti meg (sőt-sőt), de tegnap igy is ügyesen intéztem ügyeket a belső kiborulásos állapot ellenére,  mára már aludni is bírtam, meg mostanra egy lecsó is a tűzhelyen rotyog.

alakul ez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése