2016. december 3., szombat

a hétvége posztjai

olyanok lettek volna, hogy óváó, erőre kaptam, jókat ettem, karácsonyi hangulatba öltözött a lakás, ilyen volt a vadaspark, olyan volt a pakolás (akkorát sikerült múltkor, hogy még, szinte megtisztulás-érzet), miket olvastam, mikre jöttem rá, mindenféle mélyebb témákról... meg hogy mit sütöttem és mit tervezek megfőzni és mit néztem/hallgattam és és...

ehelyett meg ez van.
nem állítom, hogy világtragédiája, dehogy, de tagadhatatlanul frusztrál, rosszul esett, nehezen teszem túl magam rajta.

az elveszett idő, az újabb magam megkeresős órák... kicsit belefáradtam már a romeltakarítósdiba.

forraltborozni szeretnék, karácsonyi vásározni, biztos bázisnak egy tiszta, rendezett, komfortos otthont, hangolódni az ünnepre, a télre, beleélni magam mindenféle jókba, pozitív energiákat, egyáltalán: energiát, töltekezést.

most már igazán lehetne kicsikét könnyebb. most már megtalálhatnám a módját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése